Zwyklaki z delikatnym akcentem a'la panterka ;p Użyłam: * Essence Studio Nails XXL nail thickener  * Essence Wild Craft 04 Rosewo...

Panterka

By | 1/28/2013 5 comments
Zwyklaki z delikatnym akcentem a'la panterka ;p


Użyłam:
* Essence Studio Nails XXL nail thickener 
* Essence Wild Craft 04 Rosewood Hood
* Essence Wild Craft 01 Tree Hugging
* Eveline Płynne szkło Top Coat ( Mój must have ostatnich dni. Jest po prostu cudowny)

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! skromnie, ale efekt super... do tego ten ciemniejszy lakier pięknie się prezentuje! To nim jest odbita pantera? Chodziłam kolo niego w Naturze i teraz żałuję, że nie kupiłam...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak panterka jest namalowana tym samym lakierem co pozostałe paznokcie. Wild Craft jest jedna z lepszych serii jakie Essence wypuściło.

      Usuń
  2. Namalowana? Myślałąm, że to pieczątka:) Bardzo starannie zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szłam właśnie dziś szczęśliwa po ten ciemniejszy z essence, bo ostatnio nad nim rozmyślalam z 10 min i nie wzielam. Później u Ciebie widziałam jak super wygląda i teraz się moge pocalowac.. bo już nie było...Dobrze, że chociaż jakiś jagodowy był. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jagodowy to jedyny którego nie udało mi się kupić z tej serii.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*