Tak jak podejrzewałam białe paznokcie długo nie wytrzymały :)

EKG czyli Walentynkowe paznokcie

By | 2/02/2013 12 comments
Tak jak podejrzewałam białe paznokcie długo nie wytrzymały :)




 Piosenka która mnie dziś prześladuje :)








Serduszko zrobiłam przy użyciu taśmy. Czekałam jednak za długo na jej oderwanie, lakier za mocno przyschnął. Stąd te postrzępione krawędzie :/  Następnym razem zerwę taśmę dużo szybciej.



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. genialny pomysł :)
    Prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) świetny pomysł! mogłabym zgapić i wykonać coś podobnego?
    będę mieć Cię na oku!

    OdpowiedzUsuń
  3. super.. coś innego. :)
    nie wiem jak to się robi, ale proszę weź te szyfry zlikwiduj zanim się Tobie doda komentarz, bo nie dowidzę i wpisuję po 3 razy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyfry?? nie wiem o co chodzi jeszcze nie obczaiłam wszystkiego na tym blogu.

      Usuń
    2. Jak chce napisać komentarz, to zanim go prześlę trzeba wpisać taki poryty kod z obrazka. :) nie wiem czy to się w ustawieniach "weryfikacja" nazywa... bo też nie obczaiłam wielu rzeczy jeszcze. :)

      Usuń
    3. Dzięki nawet nie wiedziałam, że coś takiego mam. Powinno być usunięte:)

      Usuń
  4. Ło! Moc! Zrobię pewnie podobne na walentynki:) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i pięknie to wygląda :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*