Kilka moich zakupowych zdobyczy. Pędzelki do zdobienia paznokci zestaw. Strasznie się z nich cieszę Teraz to dopiero będę mogła czarować ...

Zakupy

By | 2/13/2013 6 comments
Kilka moich zakupowych zdobyczy.

Pędzelki do zdobienia paznokci zestaw. Strasznie się z nich cieszę :) Teraz to dopiero będę mogła czarować cuda na moich paznokciach. Pędzelek po starym eyelinerze jednak dalej zostaje.



Wspomniane już wcześniej lakiery z Sally Hansen Complete Salon Manicure, które w Pepco są w okazyjnej cenie 9,99zł. Wybór niestety był bardzo ograniczony, za późno tam dotarłam i wszystko było przebrane. Udało mi się jednak znaleźć dwa przecudne kolory:
* 640 Plum Luck taka bardzo ciemna śliwka, akurat takiego koloru szukałam.
* Dorien Grey brak numeru, kolor to taki jasny szary pasujący do wszystkiego


 Trzy nowe Golden Rose Jolly Jewels i na pewno nie ostatnie:)
* 116
* 102
* 115


Udało mi się dorwać żelowy eyeliner tak więc koniec z cieniową kreską. Na tą pogodę zupełnie się nie nadawała.
* Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris. Nigdy go nie miałam zobaczymy czy Mi też przypadnie do gustu, bo w internecie naczytałam się bardzo dużo pozytywnych opinii na jego temat.


Pędzelek do różu z Essence dla mamy. Posiadam taki sam i jestem z niego zadowolona, bardzo fajnie Mi się nim nakłada bronzer. 


Miseczka do paznokci czy jak to się tam fachowo nazywa. Zobaczyłam u kogoś na blogu i stwierdziłam, że koniecznie muszę mieć takie cudo.  


No i to by było na tyle z moich małych zakupów.


Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. super nowości :) bardzo lubię te lakiery Golden Rose Jolly Jewels :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pędzelki :) Od dawna się zastanawiam nad takim zestawem ;p Gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy bardzo udane :) ja zaczęłam kupować pędzelki oddzielnie, bo z zestawów nie byłam zadowolona. Byłam w Pepco, ale były tylko 3 kolory i nie skusiłam się na żaden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczkę kupowałaś w drogerii czy zakup internetowy? (jeśli to pierwsze, zdradź gdzie można dostać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoisku z przyborami do tipsów były po 5zł. To nie jest żadna sieciówka myślę, że ten konkretny sprzedawca jest tylko u mnie w mieście. Na allegro widziałam takie same w podobnych cenach, a nawet tańsze.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*