Miały być motylki, ale ostatecznie zrezygnowałam. Kto widział czerwonego motyla? I nagle dostałam olśnienia. Jakiś czas temu na moim FB umi...

Comic Nails/ Komiksowe Paznokcie

By | 3/28/2013 31 comments
Miały być motylki, ale ostatecznie zrezygnowałam. Kto widział czerwonego motyla? I nagle dostałam olśnienia. Jakiś czas temu na moim FB umieściłam inspiracje paznokci w stylu Pop Art. Teraz była wręcz idealna okazja, aby go wykonać, tak też uczyniłam :) Na bazie lakieru Moulin Rouge zmalowałam komiksowy motyw. Zapraszam










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. WOW! Wyglądają prześwietnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow! genialne to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziała to już gdzieś u kogoś i bardzo mi się to podoba sama myślałam czy nie zrobić sobie takich ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten wykrzyknik;p zaczynają podobać mi się te obramówki paznokci :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wykonaniu mi się podobają, ale generalnie nie jestem ich fanką.

      Usuń
  5. wyglądają cudownie :) świetnie ! Masz talent Kobieto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają świetnie ! chyba odgapię ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. W miniaturce myślałam, że to jakieś zabawy photoshopem, ale efekt jest niesamowity! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świetny pomysł :) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają :) Pozwolisz że kiedyś podkradnę Ci pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę ukraść do zdobień tygodnia na Polskich Lakieromaniaczki?
    Jak tak to daj znać u mnie w komentarzu pod ostatnim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to wymiotłaś! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. na pierwszy rzut oka te biale 'wykrzykniki' wygladaly jak błysk. Odrazu pomyslalam 'gdzie mozna dostac taki blyszczacy lakier'. Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie:)A teraz dopiero mnie olśniło, że fotki są bez top'a i te czarne obramówki wraz z wykrzyknikami są matowe.

      Usuń
  13. Bardzo ładnie , podoba mi się :) Zgadzam się z koleżanką wyżej te wykrzykniki wyglądaja jak błysk:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego czegoś jeszcze nie widziałam! Rewelacyjny pomysł! Wygląda świetnie! Po prostu MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio bardzo popularny motyw ;) no i efektowny ;) swietnie sie prezentujena paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o wow! świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, zabawny i pomysłowy projekt ! Muszę kiedyś wypróbować takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne...muszę gdzies zapisać ten post;) Będzie to trudne do podrobienia,ale spróbuję;) Hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To mani jest cudne, bardzo mi się podoba komiksowy efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*