Lakiery JJ są jedna z moich ulubionych serii. Odcień 116 kojarzy Mi się z kwiatem maku. Taki piękny odcień czerwieni z czarnymi kropeczkami....

Golden Rose Jolly Jewels 116

By | 3/11/2013 18 comments
Lakiery JJ są jedna z moich ulubionych serii. Odcień 116 kojarzy Mi się z kwiatem maku. Taki piękny odcień czerwieni z czarnymi kropeczkami. Mając go na paznokciach czułam się jak Dorotka z Czarnoksiężnika z krainy Oz. Ona miała czerwone buciki a ja ślicznie mieniące się czerwone paznokietki :)




P.S. Muszę się wam pochwalić. Wygrałam kosmetyki z My Secret. Nie wiem jeszcze co, bo to niespodzianka, ale jak tylko dojdą na pewno zrobię o nich wpis:)
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Gratuluję;) A ta seria jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, to ten JJ, który za mną chodzi, ale go sobie odmawiam, bo mając już 13 sztuk tych lakierów stwierdzam, ze może czas zaprzestać zakupów ^^ Cudny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. B. zazdroszczę szczęśliwej 13 - stki :) A podoba mi się każdy lakier z tej serii, bo jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten kolor i u mnie on tak ładnie nie wygląda jak u Ciebie. Chyba za grube wartstwy nałożyłam, bo nieestetycznie wyglądał. Muszę dać mu jeszcze jedną szansę, bo u Ciebie cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługuje na kolejna szansę na pewno, bo zdjęcia nie oddają jego piękna. Też mam dosyć grube warstwy, nakładałam aż krycie wyglądało jak to w butelce.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z tych co posiadam do tej pory mój ulubiony. Żaden się tak ładnie nie prezentuje samodzielnie na paznokciach.

      Usuń
  6. ja mam ten lakier i tez go uwielbiam <3 daje cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że jest śliczny ale na paznokciach jak pomalowałam zaskoczył mnie.

      Usuń
  7. gratulacje! mam nadzieję, że pokażesz nagrody :)
    piękna ta JJtka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. THX oczywiście jak tylko je dostanę zrobię wpis. Znając jednak Pocztę Polską trochę poczekam :/

      Usuń
  8. Cała seria jest tak udana, że aż miło:) Bardzo ładny.. a paznokcie, to Ty masz zabójcze! :)
    Gratuluję wygranej i czekam na wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te JJ ja swój chyba wystawię na wymianę, źle wybrałam swój pierwszy kolor :(
    Za to Twój piękny , zresztą ja maniaczką czerwieni jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria jest genialna:D Kolejny fajny lakier!:D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*