Jakiś czas temu zakupiłam w Rossmanie na promocji -30% trzy lakiery z serii Moulin Rouge Lovely. Dziś użyłam pierwszego z nich, jest to nr.6...

Lovely Moulin Rouge Nr.6

By | 3/27/2013 23 comments
Jakiś czas temu zakupiłam w Rossmanie na promocji -30% trzy lakiery z serii Moulin Rouge Lovely. Dziś użyłam pierwszego z nich, jest to nr.6. 



Kolor: kupując go w sklepie myślałam, że to typowy czerwony kolor. W domu okazał się bardziej różowy. Jest to taki czerwony kolor z różowym shimmerem. Po nałożeniu na paznokieć cienkiej warstwy wyglądał jak różowy. Po dodaniu kolejnej jednak czerwony. W zaciemnionym pomieszczeniu piękna krwista czerwień czasem podobna do koloru maku, zaś w słońcu lekko różowy. Dla mnie ten lakier jest magiczny i sama nie wiem do końca co to za kolor.


Konsystencja jest bardzo fajna, łatwo rozprowadza się go na paznokciu, nie tworzy smug.  

Pędzelek cienki, ale nie taki zwykły. Ten jest ścięty pod skosem, co ku memu zdziwieniu bardzo fajnie się sprawdziło. Nie lubię cienkich pędzelków, preferuje te grube, ale ten nawet przypadł mi do gustu.  

Krycie ma całkiem porządne. Do uzyskania zadowalającego mnie efektu potrzebowałam 2 cienkich warstw. Jak by ktoś się jednak uparł 1 grubsza też powinna dać radę.


Schnięcie nie mam co narzekać bardzo szybko. Nie trzeba używać przyspieszaczy, sam spokojnie da radę.

Opakowanie to mała szklana buteleczka. Lubię takie niskie buteleczki, bo nie mam problemu w znalezieniu na nie opakowania. Zazwyczaj jak trzymam lakiery w pudełku są za wysokie i pokrywka się nie domyka.

Cena tez była bardzo przystępna, dałam za niego jakoś 3,60. Na pewno dała bym i więcej:)





Bardzo chętnie zakupiła bym lakiery w tym samym stylu, ale w innych kolorach. Turkusowy i taki groszkowy zielony, były by świetne.

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda :) Do mnie tez niedługo dotrze jeden z nich tylko nie wiem który :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka? Powiem, że wszystkie lakiery z tej serii są śliczne, więc nie ważne który dostaniesz i tak będziesz zadowolona.

      Usuń
  2. Mam taki sam kolorek, ale z innej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam i też zadowala mnie dopiero druga warstwa. właśnie mam go na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam z tej serii nr 1, kupiłam go baaardzo dawno temu i jeszcze nie zdążyłam wypróbować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio postanowiłam sobie, że nie kupie nowego lakieru do puki nie przetestuje już tych posiadanych.

      Usuń
  5. fajnie błyszczy ale jak dla mnie za dużo w tej serii różów i czerwieni mogli by dodać inne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożeniem tej serii była czerwień więc innych kolorów raczej nie zobaczysz.

      Usuń
  6. Mi się kojarzy ten kolor z tymi lakierami, które można znaleźć w zestawach dla małych dziewczynek. Tam zawsze był róż i taka cukierkowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierkowa czerwień idealny opis tego koloru. Od razu mi się takie lukrowane jabłko skojarzyło i Królewna Śnieżka :)

      Usuń
    2. Nic innego mi nawet na siłę nie przychodzi do głowy, a kojarzy mi się z takimi cukierkowymi drutami czerwonymi, giętkimi.. i one były różowawe w sumie.. :P
      Oraz..
      Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award, jeżeli masz ochotę opowiedzieć o sobie pare faktów to zapraszam :)
      http://skleping-mode-on.blogspot.com/2013/03/tag-versatile-blogger-award.html

      Usuń
  7. Ale masz piękne paznokcie! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się mieni. Wcześniej widziałam go na innym blogu i wtedy mis ie nie spodobał. Na Twoich paznokciach jest super - jakbym widziała inny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  9. na Twoich paznokciach to wszystko mi się podoba ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat z tej serii mam brokatowca i jestem nic zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny właśnie przez to że jest taki różowo-czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej zdziwiło mnie krycie, jakoś byłam przekonana, że te lakiery słabo sobie z tym radzą :)
    Jednak jako anty fanka różu te delikatne refleksy w tym odcieniu mi do gustu nie przypadły :( Choć po tak dobrej opinii może zdecyduję się na jakiś inny z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ty to masz pomysły :) świetnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny odcień lakieru:)

    http://kwiatuszekxtra.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*