Dalej jestem osłabiona, dlatego dziś bez żadnych szaleństw na paznokciach. Musiałam jednak je czymś pomalować, bo na środkowym palcu złamał ...

Sally Hansen Complete Salon Manicure Ballet Rouges & Catrice Gold Leaf Top Coat.

By | 3/22/2013 26 comments
Dalej jestem osłabiona, dlatego dziś bez żadnych szaleństw na paznokciach. Musiałam jednak je czymś pomalować, bo na środkowym palcu złamał mi się paznokieć. Taki mały kawałek, ale aby uniknąć dalszego zniszczenia ;p trzeba było coś zrobić. Tym oto sposobem przedstawiam wam dziś kolejnym lakierem z serii Sally- Ballet Rouges.

Dostałam go w prezencie jakiś czas temu i nawet użyłam przy okazji tworzenia ombre.
Przechodząc jednak do rzeczy. Ballet Rouge to lakier w kolorze przybrudzonego różu. Pięknie prezentuje się na paznokciach, już stał się ulubieńcem mojej mamy, żadnego innego nie chce;p Konsystencję ma dosyć gęstą bardziej gęstą od Plum Luck dzięki czemu już jedna warstwa daje całkiem dobre krycie. Jednak nie jest to takie idealne rozwiązanie, bo samo rozprowadzanie lakieru do najprzyjemniejszych nie należy. Trzeba uważać, bo potrafi nieźle smużyć, czym może zniechęcać. Buteleczka i pędzelek typowe dla tej serii, czyli rewelacyjne.
Co tu dużo mówić, jest to lakier dla każdej dziewczyny lubiącej róż. W buteleczce nie wygląda zbyt zachęcająco, ale to tylko taki kamuflaż.

Jedna warstwa lakieru. Jak widać krycie ma całkiem dobre i myślę, że nawet by mogło tak zostać.

Dołożyłam jednak drugą i tak.




Kolejnym prezentem jaki otrzymałam był mój pierwszy lakier z Catrice, a raczej Top Gold Leaf. Widziałam sporo pozytywnych recenzji, ale raczej podchodziłam do niego sceptycznie. Kiedy wpadł w moje łapki pierwsze moje wrażenie było: 'On wcale nie jest złoty". Na zdjęciach w buteleczce wygląda na złoty, ale w rzeczywistości to jest bardziej srebrny. Top ten posiada szeroki pędzelek, bardzo podobny do tego z lakierów Essence, tylko nieco grubszy. Przyjemnie się nim operuje. Jedno pociągnięcie tym topem daje piękny efekt. Ma w sobie tyle drobinek, że jedno pociągnięcie pędzelkiem wystarczy, aby równomiernie pokryły paznokcia. Bardzo miło mnie zaskoczył i na pewno częściej będę z niego korzystać.





Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Śliczny róż. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odcień. Fajnie tez prezentuje się z tymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten róż :) bardzo mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek :) też go posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziewczęco i uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ostatnio takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ostatnio na takie przybrudzone faze

      Usuń
  7. Ale śliczny:) Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne paznokcie- świetny ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudny ! normalnie nie przepadam jakoś specjalnie za różem ale ten mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor wiosenny, odpędza ponury nastrój, kiedy się za okno wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor piękny i paznokcie- o takim kształcie marzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor idealny na lato! Mam podobny z Vipery ale pewnie mój i tak by przegrał jakbym postawiła buteleczki obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten w buteleczce wygląda niepozornie. Jeszcze przy kiepskim świetle, wcale nie zwraca na siebie uwagi.

      Usuń
  13. ładny ten róż, chociaż ja na paznokciach wole albo pudrowy róż albo taki bardzo intensywny koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam róż w każdym odcieniu na paznokciach :)

      Usuń
  14. Ładny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny róż! Uwielbiam te buteleczki z SH :) No i ten topper! Mniam, mam przyjaciółkę której na pewno by się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam te buteleczki. Wyglądają tak elegancko i są bardzo praktyczne

      Usuń
  16. Jak udaje Ci się utrzymać tak długie paznokcie?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor... catrice mam i uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się cieszę, że go dostałam. Sama tak się wahałam go kopić.

      Usuń
  18. Cudny kolor. Piekny masz kształt paznokci;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*