Ostatni z posiadanych przeze mnie lakierów Sally w kolorze szaro-fioletowym. Jego konsystencja i krycie jest takie samo jak w przypadku Dori...

Sally Hansen Complete Salon Manicure Greige Gardens & Avon Colortrend Fuchsia Dazzle Top Coat.

By | 3/24/2013 23 comments
Ostatni z posiadanych przeze mnie lakierów Sally w kolorze szaro-fioletowym. Jego konsystencja i krycie jest takie samo jak w przypadku Dorien Grey.

Najlepiej malować paznokcie, nakładając bardzo cienkie warstwy na dwóch rękach jednocześnie. Nie polecam tych dwóch odcieni lakierów jeśli chcemy pomalować paznokcie na szybko.
Jako topu użyłam Avon Colortrend Fuchsia Dazzle. Nie polecam go. Cena nie jest adekwatna do jakości. Jedyny plus jaki w nim znalazłam to 2 kuleczki umieszczone w buteleczce ułatwiające mieszanie. Brokatu jest mało i musiałam nałożyć 4 warstwy, żeby efekt był w miarę fajny, gdzie przy Catrice wystarczyła jedna. Ma wąski pędzelek i strasznie ciężko się nim operuje. Kupując go myślałam, że jest różowy, bo tak wyglądał w katalogu. Okazał się fioletowy, ale to akurat moje przeoczenie. Coś ostatnio wzięło mnie na jednolite paznokcie, tak więc bez rewelacji:)




Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Świtny kolor, lubie przybrodzone odcienie :)
    Topu z Avonu nigdy chyba nie widziałam, albo nie kojarzę, a ładnie wygląda, chociaż tyle warstw to faktycznie nie warto go kupić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda fajnie, ale taki sam dostane za 2zł gdzieś u chińczyka.

      Usuń
  2. kolor ładny chociaż wg mnie jest to bardziej fiolet :) zbieram się i zbieram,żeby zamówić na Allegro te lakierki od SH ale jakoś się zdecydować nie mogę bo bym kilkadziesiąt kolorów zgarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko tyle, bo kupowałam w Pepco, a tam nie było wyboru. Z neta kilka na pewno też zamówię :)

      Usuń
  3. Kolor jest bardzo ładny :) uwielbiam takie pomieszane kolory :) Jednak bardziej stawiałabym na fiolet - mało w nim dodatku szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fotkach tego nie widać, ale on jest takie lekko brudny. Nie należny do typowego fioletu, co Mi się akurat w nim podoba.

      Usuń
  4. Pięknie się prezentuje na twoich paznokciach.
    Też mam jeden lakier z Avonu brokatowy i go nienawidzę.Jest fatalny i nie da go się zmyć ;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po JJ'ach zmywanie brokatów Mi nie straszne. Metoda sreberkowa wszystko zmyje :)

      Usuń
  5. ale zazdroszczę ci twojej długiej płytki paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też masz długą ładna płytkę przecież:)

      Usuń
  6. ładny ten fiolecik.
    A lakierów z AVONU nie znoszę, miałam jeden, przerobiłam na frankena i leży.
    Trzymam dla buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier to mój pierwszy i ostatni z Avonu, będę się trzymała jedynie owocowych mgiełek do ciała z tej firmy. Inne rzeczy mnie zawodzą.

      Usuń
  7. Ten Avon wygląda ślicznie w butelce, szkoda, że taka jakość:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak w katalogu super wyglądał. Sam brokat w buteleczce był.

      Usuń
  8. jaki ładny ten fioleciak a z brokacikiem wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ten glitter z avonu prezentuje się świetnie- i w buteleczce, i na paznokciu! szkoda, że jakość marna.
    Całość mani- super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę że idzie fala fioletów na blogach ^^ kolorek super, a ten avon wygląda na lakier który posiada dużo brokatu a tu proszę jaki psikus

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie przybrudzone szare fiolety ostatnio mi się bardzo podobają:D Szkoda, że konsystencja pozostawia trochę do życzenia..

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie współgra z brokacikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne połączenie ten glitter jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda ten lakier w połączeniu z topem :) no i masz świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Calość śliczna! kolorek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*