Motyle i inne skrzydlate stworzenia to temat kolejnego tygodnia wyzwania. Przygotowałam proste, ale jak bardzo efektowne mani. Monarch But...

Monarch Butterfly Nails

By | 4/01/2013 24 comments
Motyle i inne skrzydlate stworzenia to temat kolejnego tygodnia wyzwania. Przygotowałam proste, ale jak bardzo efektowne mani.

Monarch Butterfly tak sobie pomyślałam, może być fajnym wzorem jak komuś lekko już przetrze się lakier na końcówkach i zechce go odświeżyć. Czarny pasek idealnie ukryje wszelkiego rodzaju ubytki :)

Lovely Must Have nr.2 Optimistic posłużyło oczywiście za bazę, ale to już pewnie wszyscy wiecie :)

Zapraszam do oglądania zdjęć, spory ich nacykałam ;p








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Piękne cudowne wspaniale.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałe pomysły i świetnie je realizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo fajny pomysł^^ Chyba jeszcze czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o motyla noga!
    Motyl jak malowany!
    zazdroszczę precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! :) Nastraja na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! niesamowite! cudo! serio nie wiem co jeszcze powiedzieć, tak cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. motylem jestem...! ^^^
    idealne mani- jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący pomysł, bardzo ładny błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wygląda. Widać że masz rękę do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł i wykonanie. zazdroszczę talentu do malowania farbkami akrylowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne masz paznokcie!
    A różowy lakier przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wzorkiem wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde piękne Ci wyszły te paznokietki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. całość prezentuje się świetnie, super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie musiałam czytać tytuły posta, by wiedzieć, że to motyl;) Pięknie:) Też takie chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, należała się nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*