My Secret wprowadziło mini serię składającą się z 4 lakierów o nazwie Hot Colors. W moje łapki wpadł lakier 164 Pearl Glow. Jest to cielisty...

My Secret 164 Pearl Glow

By | 4/05/2013 24 comments
My Secret wprowadziło mini serię składającą się z 4 lakierów o nazwie Hot Colors. W moje łapki wpadł lakier 164 Pearl Glow. Jest to cielisty kolor, który ma w sobie pełno srebrnych glassflecków. Przyglądając mu się bliżej widzę też odrobinę czarnych, ciemno brązowych, lekko rudawych i czerwonych drobinek. Przypomina to piasek na plaży.

Chętnie teraz bym sobie poleżała na takim cieplutkim piasku wpatrując się w fale... Ach aż się rozmarzyłam.


Lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach jest taki delikatny. Krycie zadowalające uzyskujemy po 3 warstwach, co jak na tak jasny kolor nie jest złe. Pędzelek wąski typowy dla tej firmy.


Opakowanie to niska kwadratowa buteleczka z kwadratowa nakrętką. I takie kwadratowe buteleczki bardzo fajnie się przechowuje, jednak nakrętki w tym kształcie to już inna sprawa. Wszystko jest w porządku jeśli zakręcają się tai, że rogi z nakrętki są w tej samej linii co te od butelki. Jeśli jednak tak się nie dzieje doprowadza mnie to do szału.


Wiem wiem czepiam się, ale naprawdę strasznie mnie to denerwuje.Plusa dostają za to za kolor nakrętki. Jest biała, dzięki czemu po kilku użyciach nie mam srebrnych rąk.



No i na wytrzymałość tez nie mam co narzekać, bo już trzeci dzień mija i zero odprysków. Nawet przetarć nie mam na końcówkach, co jest dość niezwykłe w moim przypadku. 



A teraz z innej beczki.
Bardzo gratuluję wszystkim dziewczyną, które dostały się do programu Ambasadorek Wibo. Brawa dla was:)

Zaczęłam również korzystać z Blogrolle do czego i was bardzo zachęcam. Jest to katalog blogów modowych i kosmetycznych, ale to pewnie większość z was już wie:)

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Oryginalny cielaczek ;) Musze się koło niego zakręcić bo nudzików nigdy nie za wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor:) Nigdy nie miałam lakierów tej firmy i chyba pora to zmienić:P

    OdpowiedzUsuń
  3. no i wbiłaś mi szpile i mi się go chce teraz... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że kolor idealnie pasowałby dla pań młodych na ich wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować lakierów tej firmy ale ten mnie bardzo zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mnie te lakiery do siebie nie przekonują, ale na Twoich paznokciach ten wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorek :) posiadam 3 lakiery My Secret i wszystkie zakręcają się właśnie nie tak jak powinny... Też mnie to irytuje.

    PS Co do Gray by Gray to właśnie mam na pazurkach, bardzo lubię tę serię, a ten kolor bardzo przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow świetny kolor, muszę się wybrać na poszukiwania tego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten lakier, rzeczywiście jak piasek. może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dokładnie takie same skojarzenia z tym lakierem- gorąca plaża mieniąca się w słońcu...ach!
    i też mi przeszkadza ta zakrętka- irytuje mnie jak nie jest w linii z buteleczką. Cieszę się, że nie tylko ja marudzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. te leginsy po prostu są tak uszyte ;) nie da się ich poprawić, żeby paski były całkiem prosto po się schodzą na szwie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko Ciebie denerwują kwadratowe zakrętki które po pierwszym użyciu już nie chcą się ułożyć w tej samej pozycji w której były :P
    Co do lakieru, miałam 2 tej firmy, jeden oddałam przyjaciółce a drugi poszedł na rozdanie.. Jednak ten lakier jest śliczny! Nie wiem czy kiedyś jeszcze nie sięgnę po tą firmę gdyż to co pokazujesz kusi^^

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny jest ten lakier , obejrzę go z bliska jak będę w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatny, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. delikatny ale śliczny kolorek na paznokciach prezentuje się świetnie, masz bardzo ładne paznokcie i fajny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi mnie ten lakier, oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolorek, ale bałam się kupować nude i mam z tej serii czarny i niebiesko-fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny jest. zwłaszcza na takich paznokciach :D

    dodaję :)) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*