Nic specjalnego, ale jak tylko kupiłam Courtesan to miałam w głowie jego zestawienie z JJ 108. Efekt jest niesamowity, te lakiery ze sobą id...

Sally Hansen Complete Salon Manicure Courtesan & Golden Rose Jolly Jewels nr.108

By | 4/30/2013 27 comments
Nic specjalnego, ale jak tylko kupiłam Courtesan to miałam w głowie jego zestawienie z JJ 108. Efekt jest niesamowity, te lakiery ze sobą idealnie współgrają. Same zobaczcie :)








Fotki wykonane w różnym oświetleniu (biegałam po całym domu jak szalona).

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. świetne ^^ ten JJ jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej to rozbawiło mnie to bieganie po całym domu :D Ale było warto, ciekawie wygląda to połączenie, oba kolory bardzo do siebie pasują.
    Ja jeszcze widzę do kompletu JJ 109 (ten z różową bazą) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na niego też choruje, kojarzy mi się z szejkiem truskawkowym. Ten 108 ma taki malinowy kolor, na fotkach niestety nie widać :(

      Usuń
    2. Na zdjęciach rzeczywiście wpada trochę w hm, mocną czerwień, ale to pewnie kwestia żelkowej bazy. Im więcej warstw nałożysz tym ciemniejszy będzie kolor na końcu.

      Usuń
    3. Tutaj dałam jedną, ale na zdjęciach i tak ciemno wyszedł prawie jak JJ 116, minus czarne kropki. Ale jak dorwę lepszy aparat (obecny odmówił posłuszeństwa)to może uchwycę prawdziwy kolor :)

      Usuń
  3. Te buteleczki z SH są śliczne. Za różami nie przepadam na paznokciach, ale ten wydaj się być idealny do sukienek na lato, taki neutralny (o ile można tak powiedzieć o różu) :)
    U mnie na serdecznym wylądowałby pewnie jakiś turkus albo brąz, bo "a czemu nie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róże na paznokciach uwielbiam, mój ulubiony kolor lakieru. Turkus fajnie by wyglądał w tym zestawieniu na 100%. Jeszcze kiedyś wypróbuje z taką groszkową zielenią zestawienie, też powinno fajnie wyglądać.

      Usuń
    2. Moje szufladki są połączeniem różu, zieleni, żółci i pomarańczy. Te kolory razem zawsze będą mi się pozytywnie kojarzyć, więc czekam i na takie zestawienia :))

      Usuń
  4. Śliczny jest ten róż. A ja w końcu dorwałam dzisiaj JJ u siebie w mieście. Bożeee ile ja się ich naszukałam! ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba było wyjść na zewnątrz a nie biegać :)
    A połączenie idealne :) Bardzoo bardzoo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W połączeniu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna parka z tych lakierów.:) Podoba mi sie ten z GR;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja JJ mam tylko jeden i jest fenomenalny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie świetnie ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor, a JJ idealnie go "ulepsza" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladnie razem wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie i bardzo ładna długa płytka paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. patyczek z wacikiem w dloń i wyrównuj łuk :) bedzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję nigdy łuku nie wyrównywałam. Od następnego mani zacznę na pewno. Dzięki za rade :)

      Usuń
  14. cudnie :) uwielbiam ten JJ - a połączenie bardzo trafione !

    OdpowiedzUsuń
  15. Sam różowy jest śliczny, nawet bez połączenia z wersją brokatową. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz długaśne pazury :)) Przydałby mi się taki różyk, jak ten z Sally. Muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SH bardzo ładny, ale jeśli chodzi o JJ rzadko kiedy mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Manicure jest super wraz z serdecznym :D A wszelkie odcienie różu na paznokciach KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*