Na prośbę Natali  wykonałam Tutorial do zdobienia koronka . Jest to pierwszy tut jaki kiedykolwiek wykonałam więc proszę o wyrozumiałość. ...

Tutorial Koronka

By | 4/15/2013 46 comments
Na prośbę Natali  wykonałam Tutorial do zdobienia koronka. Jest to pierwszy tut jaki kiedykolwiek wykonałam więc proszę o wyrozumiałość.



Produkty jakich użyłam:
1. Lovely nr.9, który posłuży za bazę
2. Rimmel 60seconds #260 Funtime Fuschia, może być dowolny lakier i kolor.
3. Czarna farbka akrylowa lub czarny lakier do namalowania koronki.
4. Cieńki pędzelek
5. Narzędzie do wykonania kropek. Ja użyłam sondy z Essence, ale może być nawet końcówka od długopisu lub główka szpilki.
6. Taśma klejąca do wyznaczenia granicy różowej końcówki :)
7. Top jakikolwiek żeby wyrównać wszystko

Instrukcja obsługi obrazka :)
1. Paznokcia malujemy bazą.
2. Naklejamy taśmę, aby zaznaczyć granicę koloru. Ten krok jest opcjonalny można zrobić to samym pędzelkiem od lakieru, nie trzeba używać wcale taśmy. Linia ta nie musi być idealnie równa, bo wszelkie nierówności przykryjemy kropkami. Ja po prostu chciałam poćwiczyć używanie taśmy:)
3. Czekamy aż nasz kolorowy lakier lekko przyschnie. Nie musi on być suchy całkowicie.
4. Robimy kropki wzdłuż linii.
5-6. Cieńkim pędzelkiem malujemy półokręgi, zaczynając od brzegu. Proponuje zrobić 3, więcej będzie zbytnio się zlewać.
7. Rysujemy nieco większe półokręgi nad tymi wcześniej już namalowanymi.
8. Na większych półokręgach robimy kropki. 2-3 na szczycie każdego z nich oraz jedną na łączeniu linii między nimi.
Całość pokrywamy przezroczystym Top Coat.

Gotowe. Mam nadzieję, że był zrozumiały i wam się przyda.

Szminka Rimmel Lasting Finish by Katie Nr.20 ma praktycznie taki sam kolor co lakier :)


Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. trzeba było sobie to zdobienie zaklepać do projektu trendy jako tydzień 4 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł. Zrobię podobną :)

      Usuń
    2. w sumie jak patrze na to zdobienie to już sama nie wiem co zrobić na ten tydzień z koronką bo po głowie chodzi mi tylko twoja koronka ;x

      Usuń
    3. Masz instrukcje to możesz zrobić. Masa wersji kolorystycznych została :)

      Usuń
    4. nie obiecuję ale jest szansa na zgapienie ;p

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszła ta koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle jak na pierwszy raz :P Na 5 zdjęciu mogłaś tak samo położyć pędzelek jak sondę (na 4 zdjęciu) to od razu byłoby jasne czym robiłaś koronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam położony, ale mi ciągle się staczał. Nie mogłam zrobić zdjęcia. Zrezygnowałam jak mi ubrudził czarna farbką, różowy lakier i musiałam na nowo przykryć różem :) Bez stelaża ciężko robi się takie fotki. Podziwiam dziewczyny co robią tutoriale.

      Usuń
    2. Hah rozumiem^^ Ja to już w ogóle jestem nerwowa, a tu co chwile coś się sturla i mnie pobrudzi :P Tak czy siak, jak najwięcej takich tutków gdyż dobrze Ci to wychodzi :)

      Ja akurat jestem pełna podziwu dla dziewczyn robiących tutoriale na youtube w pięknej oprawie graficznej.. sama troszkę się bawię w te obróbki i szlag mnie trafia przy podstawowej obróbce masę czasu trzeba na to poświęcać. Chyba się przerzucę na te fotkowe^^

      Usuń
    3. No te YT to już pokłony oddaje. Nie mam pojęcia nawet jak się obrabia filmy, to przerasta moje umiejętności. Nawet nie potrafiła bym robić zdobienia w kadrze.

      Nie rezygnuj z tych YT tylko, bo bardzo je lubię oglądać z muzyczką itp :) Nie możesz Mi tego zrobić

      Usuń
    4. Z pomocą Twojego YT tutorialu mam zamiar robić różyczki do Projektu Trendy :)

      Usuń
  4. Jesteś K0CHANA !!! Jestem Ci bardzo wdzięczna za ten tutorial:) Mam nadzieję,że dzięki instrukcji takiej MISTRZYNI (jak TY) chociaż trochę uda mi się coś takiego odtworzyć.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzynią bym się nie nazwała. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  5. o kurde. super! a zawsze się zastanawiałam jak zrobić koronkę. teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę, że to Twój pierwszy tutek! nie wierzę!
    super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam zrobić zrozumiały więc bardzo dziękuję :)

      Usuń
  7. Nie widać, że pierwszy raz robiłaś tutorial :D Na pewno skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą koronką ja mam inną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny tutorial :) Jestem na prawdę pełna podziwu dla twojej pracy :) Pięknie!!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro to Twój pierwszy tutek to gratulacje! Rewelacyjnie wyszło :) Wszystko dokładnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie, dzisiaj próbuję takie zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tutek :) Bardzo mi się podoba ta koronka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie Ci wyszedł tutorial, wszystko dokładnie widać:) a paznokcie jak zwykle piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. this is such a helpful tutorial! especially whilst doing lace designs!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie Ci to wyszło :) tak elegancko wygląda. a tutorial zrozumiały nawet bez opisu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo czytelny i fajnie zrobiony tutorial :)
    Zdobienie oczywiście śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Już teraz wiem, że nie wyjdzie mi taki piękny ale i tak spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! Zawsze bałam się zabrać za malowanie koronki, ale dzięki Tobie chyba będę bardziej pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Tez pomyślałam oglądając zdjęcia o 4 tygodniu projektu :)
    Na pewno Twój tutek będzie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie muszę kiedyś sama spróbować takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny wzorek :) i profesjonalny tutek
    ja tak z innej beczki chciałam zapytać, co to za taśma której użyłaś do zaklejenia? czy to jakaś specjalna taśma do zdobień czy coś? kiedyś próbowałam z różnymi taśmami i zawsze zostawiały mi klej na paznokciu albo odklejały lakier ;/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taśma papierowa, malarze używają jej do zaznaczania krawędzi malarskich. Ma słabszy klej niż taka zwykła przezroczysta i nie odrywa mi lakieru. Kosztuje ok. 2zł w zależności od szerokości.

      Usuń
    2. super ;) dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. Bardzo ładne :) lubię takie malowane po skosie :) Zawsze paznokieć wydaje się dłuższy i smuklejszy i super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się to podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie :) a mogę zapytać gdzie kupiłaś taką taśmę do wyznaczenia tej granicy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W hurtowni papierniczej. Można też pytać w sklepach z tapetami i farbami o taśmę papierową.

      Usuń
    2. Dzięki ;)

      Usuń
  25. Chyba spróbuję zrobić coś takiego, tylko w innej wersji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ! Idealnie się spisze to zdobienie na wesele, gdzie chcę ubrać się w prostą sukienkę. Kobalt, czerń i złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne :) i nie aż tak trudne do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny manicure, chyba sama bym go nie zrobiła zbyt trudny;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, ja poproszę o więcej tutoriali :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*