Na Dzień Dziecka musi być kolorowo. Tak więc odpicowałam swoje Skittlesmani . Wiem, że dzień Dziecka jest jutro. Pokazuje mani dzisiaj, bo ...

Comic Nails II

By | 5/31/2013 32 comments
Na Dzień Dziecka musi być kolorowo. Tak więc odpicowałam swoje Skittlesmani.
Wiem, że dzień Dziecka jest jutro. Pokazuje mani dzisiaj, bo może któraś też zechce odpicować w taki sposób swoje Skittlesy.







Lista lakierów jakie użyłam <TUTAJ>
Czarna oblamówka- My Secret #121
Biały błysk- Sensique #101
Użyłam długiego pędzelka i sondy z Essence.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Świetne są :D ja się zaraz zabiorę za Skittlesmani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam specjalną zakładkę na ten rodzaj Mani :) Jeśli chciałabyś dołączyć do Skittlesowej galerii na moim blogu to serdecznie zapraszam :)

      http://daguszka.blogspot.com/p/skittles-mani-2013.html

      Usuń
  2. Muszę kiedyś spróbować zrobić takie mani! Genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z długim pędzelkiem szybciej idą ramki. Taka podpowiesz, bo ostatnio robiła zwykłym i znacznie więcej czasu zajęło.

      Usuń
  3. Świetne jest to mani, ale chyba wolę je na matowo :))

    Zapomniałam Cię otagować w Liebster Award, wiedziałam, że o kimś zapomniałam!! Wybacz ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominacje za jak będę miała czas na pewno odpowiem na pytania. Mam jeszcze jakieś zaległe, ale czasu brak :(

      Usuń
  4. Wygląda bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne paznokcie, pomysłowo pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kiedyś makijaż w podobnym stylu. Fajnie to wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam też taki makijaż, dech zapiera. Dziewczyna wyglądała jak z komiksu wyjęta, fajny motyw na imprezę.

      Usuń
  7. Miałam ostatnio ochotę na obwódkę wokół płytki, może nie czarną, ale ta też świetnie wygląda. Trochę jak wycięte z gazety :D
    Może w niektórych czasopismach powinni drukować wzory do odkalkowania sobie na biały lakier.. Hmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to by była myśl taka jedna strona do wycięcia szablonów. Można samemu zawsze z drukarki machnąć, ale mam problem z dobraniem rozmiaru obrazków. No i raz odbiłam taki obrazek to mi czerwony się odbił. Pewnie coś w ustawieniach wydruku pochrzaniłam.

      Usuń
  8. Super to wygląda, zwłaszcza na tak długich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ale ostatnio Cię wzięło na te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow świetne zdobienie :) i jak kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie! Oby jutro pojawiło się dużo takich kolorowych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są, robisz się w tym mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pomalowałam tylu osoba tak paznokcie, że na długi czas mam dosyć. Nie będę już ulepszać techniki ;p

      Usuń
  13. Poprzednia wersja była świetna a ta jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł na urozmaicenie skittelsów

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne.. jak z kreskówki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE THESE NAILS!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowity mani :) !! i pomyśleć, że ja nigdy takiego nie stworzyłam i mam pewne obawy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty obawy! Proszę Cię, to będzie pikuś w twoim wykonaniu.

      Usuń
  18. Ooo genialne są :) swietnie je odpicowalas ;D
    U mnie zwykla wersja, ale tez umilala dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o ale super :) jak z kreskówki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł, skojarzył mi się z kreskówką :) Na Dzień Dziecka idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*