No i przyszła pora na JJ 115. Nie do końca podoba mi się efekt jaki uzyskałam na paznokciach. Następnym razem położę go na białą bazę. Za to...

Golden Rose Jolly Jewels nr 115 Birthday Confetti

By | 5/06/2013 25 comments
No i przyszła pora na JJ 115. Nie do końca podoba mi się efekt jaki uzyskałam na paznokciach. Następnym razem położę go na białą bazę. Za to na krótkich paznokciach wygląda fenomenalnie, nie mogę przestać się zachwycać. O samym lakierze nie będę się rozpisywać, bo większość z was już go świetnie zna.














I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. na białym wygląda zdecydowanie lepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorek podoba mi się najbardziej z całej kolekcji. Masz powalające pazurki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat ten JJ podoba się najmniej... W zasadzie nawet nie wiem dlaczego, niby jest taki słodki i cukierkowy a jednak nie przypadł mi o gustu :(
    Ale paznokcie masz mega długie! :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier mi się nie podoba, zresztą żaden JJ mnie nie urzekł. Ale Twoje paznokcie wymiatają :O No są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzą go na sklepowej półce raczej bym go nie kupiła,nie mój gust.Ale na Twoich paznokciach wygląda po prostu świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten lakier i kocham go. Masz rację, ja akurat mam krótkie paznokcie i efekt jest naprawdę świetny! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny efekt :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w gronie tych nie licznych, którym te brokaty nie podobają się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio go w koncu dorwalam. Juz sie nie moge doczekac az go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda, koleżanka ma go ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na krótkich paznokciach bez białej bazy wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny jest ^^ lekko coś tam prześwituje ale jak dla mnie i tak mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go i kocham całym serduchem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cukierkowa rozkosz :) uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię te lakiery, ale ich zmycie jest tragedią :) Ten jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten lakier to zdecydowanie jeden z ciekawszych lakierów GR z serii Jolly Jewels, pewnie tez dla tego, że szybko został uznany za duplikat China Glaze It's A Trap-Eze! To jedyny lakier, który wciąż jeszcze mnie kusi, i którego nie mam. Jednak wciąż dzielnie się wstrzymuję gdy przypomnę sobie o 2 butelkach Circus Confetti :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ładny, jednak ja chyba nigdy się do nich nie przekonam, na moich paznokciach zawsze wyglądają jakoś dziwacznie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny. Ale zapach tych lakierów mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go, a kupiłam go jak tylko wyszły te pierwsze JJ. i ani razu nie miałam go na paznokciach jeszcze. wcześniej mnie zachwycał, a jak go kupiłam to jakoś to minęło. może muszę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*