Bardzo lubię te lakiery. Dzisiaj pora na najdziwniejszego z nich. Pojemność: 9ml Opakowanie: okrągła szklana niska buteleczka ...

Lovely Must Have Optimistic Nr.4

By | 5/16/2013 21 comments
Bardzo lubię te lakiery. Dzisiaj pora na najdziwniejszego z nich.


Pojemność: 9ml
Opakowanie: okrągła szklana niska buteleczka
Krycie: 2-3 warstwy
Konsystencja: rzadka lekko wodnista, ale nie sprawia większych problemów
Pędzelek: cienki, prosto ścięty
Kolor: Zielono-niebieski z shimmerem. Raz bardziej niebieski, raz bardziej zielony, w zależności od światła.
Problematyczność: brak smurzenia i bąbelków
Czas schnięcia: bardzo szybko. Idealny na szybkie malowanie przed imprezą ;p
Trwałość: bardzo szybko ścierają się końcówki ok.1 dzień
Dostępność: Rossman wyprzedaż 3,99











I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Ładny kolor, piękne paznokcie :-) Czego chcieć więcej od mani

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, dziwne, że jakoś nie znalazł się w moim koszyku gdy robiłam zakupy na wyprzedaży :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało brakowało, a też bym go nie wzięła. W butelce ie zachęcał jakoś specjalnie.

      Usuń
  3. Fajny kolorek, taki trochę kameleon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie jestem w stanie jednoznacznie określić jego barwy.

      Usuń
  4. nie mój kolor, ale jaaaaakie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie Twoje są mega piękne :) kolorek też nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go :) ale u Ciebie prezentuje się lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier ma piękne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go ale jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow kolor jest boski, a na Twoich paznokciach wygląda bajecznie :) jakie szpony :) a moje takie słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba ten kolor;) Nie miałam jeszcze takiego;)
    U mnie dzisiaj recenzja szminki z Catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny i ciekawy kolorek :) w butelce by mnie pewnie nie zainteresowała, ale na paznokciach wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaki ładny! ja sobie kupiłam jasno-szary z tej serii, ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam z takim różowym shimmerem. Również jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  14. Cudowny jest ten kolor ale Twoje paznokcie cudowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*