Mam straszne opóźnienie w projekcie, aż wstyd. Na tydzień horror wybrałam książkę  Bret Easton Ellis 'American Psycho'. W pierwotne...

Projekt Książka- Horror

By | 5/02/2013 29 comments
Mam straszne opóźnienie w projekcie, aż wstyd. Na tydzień horror wybrałam książkę  Bret Easton Ellis 'American Psycho'. W pierwotnej wersji miały być same plamy 'krwi', ale zmodyfikowałam nieco wygląd ostatecznej wersji. Mam nadzieję, że wam się spodoba moja interpretacja :)






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. To zdjęcie z nożem jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo świetny jest :) faktycznie trochę przerażający jak to na horror, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za czernią na paznokciach, ale ten efekt mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda makabrycznie ale przecież o to chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten nóż, haha! Mega oddanie tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz spokojnie pracować w P.R. bo chwyt reklamowy masz genialny a samo mani budzi grozę ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie!!! a zdjęcia klimatyczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :) Bardzo mi się podoba, na pewno kiedyś zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jest klimat! mrożące krew w żyłach zdobienie ;)
    świetny efekt.

    ja też mam niestety straszne opóźnienia, ale może to ponadrabiam kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mnie ciarki przeszły!!! Jesteś wielka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne :D przypuszczam że bez czerni też byłoby fajnie, ale tak jest super :D
    no i ten nóż... strach się bać ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, klimat przerażający ;) efekt pomysłowy i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo powiem Ci, że bardzo ciekawie do tego podeszłaś, świetnie, że nie zostawiłaś samych plam gdyż to dość oklepane zdobienie, fajnie zobaczyć coś innowacyjnego^^

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny mani!
    z tymi cięciami jest wyjątkowo oryginalny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten efekt z nożem sieje grozę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie mi się podoba. Masz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdobienie :) Cudowne i mroczne :) Tak zwane strach się bać :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*