Znalazłam swój ideał, a jest nim Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat. Dzięki niemu uzyskamy idealnie matowe wykończenie na naszych paznokci...

Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat

By | 5/14/2013 26 comments
Znalazłam swój ideał, a jest nim Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat. Dzięki niemu uzyskamy idealnie matowe wykończenie na naszych paznokciach. Żaden półmat, satyna... MAT najprawdziwszy mat.



Przetestowałam go na SH Dorien Grey, odkąd zobaczyłam zdjęcie szarych matowych paznokci w necie nie było innej opcji :)


Standardowa buteleczka Rimmel'owska o pojemności 12ml. Szeroki, elastyczny pędzelek również charakterystyczny dla serii LycraPRO.  Jedynej rzeczy jakiej mi zabrakło to metalowej kuleczki, która zawsze do tej pory się znajdowała w buteleczce.  Możliwe, że w tego typu topach nie wskazane jest ich użycie, nie wiem nie znam się. 

Kolor jest taki mleczny, mglisty nie wiem jak to określić. 

Konsystencja dość rzadka, ale nie ściekająca w trakcie malowania na skórki. Bardzo przyjemnie i łatwo się go aplikuje, nie sprawia żadnych kłopotów. Nie zauwazyłam żadnych smug czy bąbelków. Po wyschnięciu powierzchnia staje się idealnie gładka. 


Efekt matu uzyskamy już po zastosowaniu jednaj cienkiej warstwy. Nie trzeba też długo czekać na efekt, pojawia się po około 30sec od nałożenia. Wysycha całkowicie po około 1-2min. Wiadomo ich grubiej go nałożymy tym dłużej będzie to trwało. Co do trwałości mogę jedynie powiedzieć, że mimo mycia włosów i zmywania naczyń bez rękawiczek efekt matu pozostał nienaruszony. To by było na tyle, ale się rozpisałam  
Zapraszam do oglądania fotek :)











I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam

Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Kurde efekt jest fajtycznie świetny! Mat idealny... :)nie mam sama porównania, bo nie mam żadnego, ale z tego co widziałam na innych blogach, ten wymiata. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt :) Jeden z najlepszych jakie widziałam :D Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie mam pojęcia, bo to prezent i w PL niedostępny. Ponoć był bardzo tani, spytam i dam ci znać dokładnie.

      Usuń
  3. mat idealny, a nie jakaś tam 'mgiełka' na pół gwizdka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie matuje! Ja mam mat z essence i również nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało mi się na niego załapać niestety, dlatego z tego się tak cieszę :)

      Usuń
  5. przepięknie matuje jakbyś już pomalowała matowym lakierem ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle! Świetny efekt. Jest bardziej matowy od mojego ostatniego kupionego 'matowego' lakieru :P Chyba się za nim rozejrzę, bo może być bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mat wyrąbany w kosmos :) lepszy od samych lakierów z matowym wykończeniem... ciekawe czy mają w planach wprowadzenie go kiedyś do pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką wszelkich szarości, kiedy zobaczyłam Twoje paznokcie, to od razu zapragnęłam takich samych ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście baaaardzo matowe :) mnie akurat ten efekt nie zachwyca, ale produkt Rimmela wydaje się być naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mat ideał! Nigdzie nie widziałam tak dobrego efektu jak ten który uzyskałaś :) Czytałam do końca czekając na opinię o trwałości i tu największe zaskoczenie nie sądziłam, że napiszesz tak pozytywnie w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba najlepszy efekt matu jaki do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mat idealny i przepiekny, marzą mi sie takie pazurki, moze można go znaleźć gdzieś na allegro etc...?
    w każdym razie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio jestem fanką matowych paznokci, szkoda, że nie ma go u nas, ja mam z Pease, ale najwyraźniej nie jest aż tak dobry :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ma z H&M jest świetny szybko schnie i daje super wrażenie na pazurkach...zn jest taki milusi do miziania :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*