Kolejny tydzień projektu u Diunay Tematem tego tygodnia jest Kiwi. I jak Wam się podoba? Pozdrawiam ...

Owocowy Projekt- Kiwi

By | 6/24/2013 24 comments
Kolejny tydzień projektu u Diunay Tematem tego tygodnia jest Kiwi.











I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 

P.S. Karol już czuje się lepiej. Jednak nikt nie udzielił mi wczoraj informacji co mu konkretnie dolega. Masa gdybania i kilka tekstów w stylu " Wypuść Pani najwyżej zdechnie. Cykl życia", których nie będę komentować nawet. Najważniejsze, że mu się polepszyło, co mnie niesamowicie cieszy. Całą noc go obserwowałam i trochę dziś nie kontaktuję ;p
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. świetne wykonanie.Bardzo podoba mi się pomysł na takie owocowe pazurki.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam zrobić dokładnie tak samo ;D super

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najlepsze kiwi jakie kiedykolwiek widziałam na czyichś paznokciach. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się ten wzór prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rany...to już kiwi?? Śliczne :) znaczy smaczne!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię to kiwi :)

    A co się stało, że cały dzień u weta? Współczuję bo ja ostatnio też miałam cyrki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam wykonać coś podobnego, jednak odeszłam od tego pomysłu ;) Super Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co się dzieje z Karolem? :-(

    Paznokcie super! Najlepsze do tej pory z tego owocowego projektu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super kiwi :)
    i mam nadzieję że to nic poważnego. ale i tak napewno będzie dobrze :)
    ja ostatnio też dużo czasu spędzam u weterynarza bo moja kotka Tosia złamała sobie przedni kieł...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne <3
    Trzymam kciuki za zwierzątko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny udany mani z motywem kiwi, apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudne kiwi <3 do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W innych kolorach też by pasowało.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*