Kolejny tydzień projektu u Diunay Tematem tego tygodnia są pomarańcze :) Początkowo chciałam zrobić je w technice Saran Wrap. Zostałam jed...

Owocowy Projekt- Pomarańcza

By | 6/15/2013 25 comments
Kolejny tydzień projektu u Diunay Tematem tego tygodnia są pomarańcze :)
Początkowo chciałam zrobić je w technice Saran Wrap. Zostałam jednak uprzedzona przez RedRouge, której wyszło to zdobienie fenomenalnie i jak tu z takim konkurować ;p Postawiłam więc na prostotę i domalowałam jedynie listki, bo co tu więcej można zrobić przy pomarańczy.











Zawaliłam was ilością fotek wiem. Tak pięknie słoneczko mi świeciło za oknem, że narobiłam ich z milion ;p

Na koniec zapraszam jeszcze wszystkich do przyłączenia się do Owocowego Projektu, bo to świetna zabawa. Zobrazowanie owoców na paznokciach wcale nie jest też takie proste jak się wydaje :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Przecudowne zdobienie ;) jesteś mistrzynią !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, aż się zarumieniłam. Dziękuję :*

      Usuń
  2. super pomysł, wyglądają super! :D od początku miałam w planie zrobienie czegoś trochę podobnego przy cytrynie :) ale nie mam takiego talentu i listki bym zrobiła malutkie, same zielone plamki, takich nie dam rady ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdą Ci lepiej niż myślisz. Czekam na twoje wykonanie przy cytrynach :)

      Usuń
  3. Pomysł mi się bardzo podoba. Niby prosty, ale bardzo oryginalny. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Skojarzyły mi się z papryczkami troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne:) i jakie długie paznokietki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, ale raczej z kwiatami mi się kojarzy, a nie owocami. Ale i tak wzroku oderwać się nie da!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już sporo inspiracji pomarańczą ale twoja jest zdecydowanie najlepsza.Cudowne pazurki/:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne! ;) ale ten kolor kusi, zaraz będzie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  9. niby nic ale jednak efekt świetny ^^ zakochałam się w tym podkładzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyszły Ci te listki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) takie inne niż wszystkie, bardzo przyjemne dla oka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe że zrobię sobie któreś z tych owoców. przyda mi się jakiś pierwszy wzorek wrzucić.
    Bardzo fajnie wyszło Ci, szkoda że bez tej pomarańczowej faktury - skórki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj no przepraszam - jesteś już drugą osobą która chciała zrobić to samo - jednak wyszło Ci to na dobre, zdobienie unikalne i świetny jest ten kolor z listkami podoba mi się dużo bardziej niż solo <3

    PS. Uwaga bo cytryny dodaję już w poniedziałek xD Jednak nie poszalałam z pomysłem więc raczej tym razem nie powinno być problemów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ja cytryny to robię french i pewnie dodam na ostatnia chwilę, jak zwykle ;p Przy nich nawet się nie będę wysilać, bo zwyczajnie nie mam pomysłu, a na przypływ weny nie liczę ^^

      Usuń
  14. Chyba nie lubię lakieru "Electric Orange", nie podoba mi się odcień.. Ale w komplecie z listkami prezentuje się bardzo fajnie, ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale elektryzująca pomarańczka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie lubię pomarańcz na paznokciach :) a połączenie z zielenią jest świetne!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*