Pierwszy tydzień Owocowego Projektu organizowanego przez Diunay . Temat przewodni truskawki :) Osobiście nie mogę ich jeść, ale na paznokcia...

Owocowy Projekt- Truskawka

By | 6/06/2013 33 comments
Pierwszy tydzień Owocowego Projektu organizowanego przez Diunay. Temat przewodni truskawki :) Osobiście nie mogę ich jeść, ale na paznokciach chętnie zmaluję. Tak więc zapraszam do podziwiania truskawek w dwóch wydaniach.


Pierwsza wersja to mnóstwo małych truskaweczek, których zmalowanie zajęło wieki. Myślałam w połowie, że osiwieję. Było jednak warto.





Druga wersja to tak zwane sandwich nails, które wykonałam według pomysłu Nails Revolutions. Jej poziomki wyszły oczywiście o niebo lepiej od moich truskawek, ale i tak jestem zadowolona.










Sama już nie wiem w której wersji bardziej mi się podobają te truskawki.
A wam która wersja bardziej przypadła do gustu?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Niezwykły pomysł na taki transparentny wzorek! Nie widziałam jeszcze niczego podobnego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie!!! Mnie bardziej przypadły do gustu te bez dużych truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa mani wyglądają bardzo efektownie. Widać, że się napracowałaś. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że było warto :) na pewno natrudziłaś się, ale za to wyszło perfekcyjnie i wręcz za idealnie :) podziwiam Cię :) a co do tego sandwichowego pomysłu to pierwszy raz coś takiego widzę, ale wygląda efektywnie :* Jesteś Mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale precyzja! W sumie też myślałam o sandwichu i widzę, że dobrze, że zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba wolę tą drugą wersje, jest niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne paznokcie, świetne truskaweczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie zapomniałam o tych "sandłiczach", a ten efekt jest świetny przecież ! Nie wiem, która wersja lepsza, bo każda wygląda inaczej, jak kompletnie inne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. druga wersja jest ekstra, aż żal później wszystko zmywać : (

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj dodałam zrobione swoje, zrobione z ten sam sposób :)
    Fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie teraz zobaczyłam :) Większe truskawki lepiej Ci wyszły.

      Usuń
    2. A Tobie te mniejsze :) Nie mogę się napatrzeć i wiem ile pracy w nie włożyłaś :)

      Usuń
  11. Sandwichowe paznokcie prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega fajne zdobienie !!! Nie wpadłabym na taki pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza wersja podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się :) Obie wersje bardzo fajnie i podziwiam, że dałaś radę z taką ilością malowania, mnie by pewnie coś trafiło :P Jednak nieco bardziej podoba mi sie druga wersja, fajnie takie kanapkowe paznokcie^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile truskawek :D Moje ulubione zdobienie to te z mniejszymi truskaweczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pobiłaś wszystkich ^^ mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby dwie wersje są świetne, a ta z tymi truskawkami 'pod pierzynką' jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Ci to wyszło! Te transparentne truskawki w tle wyszły bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiscie uwazam, ze druga, sanwdichowa wersja wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są!
    strasznie podoba mnie się ta metoda, ale sama chyba nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile truskawek! słodko wyglądają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie to wygląda! zwłaszcza pierwsze wersja :) a druga jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. sandłicze!!!!! muszę spróbować kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie to wykombinowałaś :D obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne wykonanie :) Pierwsze świetne a drugie fantastyczne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super, ja chcę truskaweczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*