Kiedy wszyscy szaleli na wyprzedaży -40% w Rossmanach, ja skusiłam się na lakiery od Sensique. Mają piękną paletę kolorystyczną i nawet żółt...

Sensique Strong&Trendy Nails #152

By | 6/05/2013 19 comments
Kiedy wszyscy szaleli na wyprzedaży -40% w Rossmanach, ja skusiłam się na lakiery od Sensique. Mają piękną paletę kolorystyczną i nawet żółty przykuł moją uwagę.


Pojemność: 8ml
Opakowanie: szklana buteleczka ze ściętymi bokami
Krycie: 2 warstwy
Konsystencja: nie potrafię jej określić lakier wydaje mi się być lekko tłusty, bardzo fajnie się go rozprowadza
Pędzelek: cienki, prosto ścięty
Kolor: żółty ze srebrnym shimmerem
Problematyczność: brak smurzenia i bąbelków
Czas schnięcia: bardzo szybko.
Trwałość:------
Dostępność: Natura ok.6zł


Lakier bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Świetnie kryje i ma bardzo fajna konsystencję. Jest jakby lekko tłusta, nie wiem jak to okreslić w każdym razie sprawdza się i tylko to się liczy. Może pierwsza warstwa lekko smuży przy nakładaniu, ale 2 całkowicie to usuwamy.


Pierwszy raz czułam się tak dobrze z żółtym lakierem na paznokciach. Zasługą jest fakt, że ten lakier nie wysycha na połysk, ale na taką bardziej satynę ze srebrna poświatą. 
Sam odcień żółci przypomina banany, takie dopiero co dojrzałe.

Firma Sensique poszła zdecydowanie w dobrym kierunku z nowa formułą lakierów. Zachęcam do zakupu, na pewno was nie zawiodą :) 



Dziś zmywałam mojego Mix'a z paznokci. Żaden ćwiek nie odpadł, ale lakier zaczynał już wyglądać nieświeżo. Top popękał i takie tam. Do rzeczy jednak, ćwieki straciły swój złoty kolor pod wpływem zmywacza, jednak wciąż nadają się do użytku :) Zrobiłam trochę niewyraźne fotki w trakcie zmywania, jednak coś tam widać. Ćwieki wyglądają po prostu jak srebrne i użyję ich jak nic do kolejnego zdobienia. Produkt zaliczam do kategorii wielokrotnego użytku. 





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. bardzo ładny ten żółty. od dawna chciałam kupić coś z tej serii lakierów, ale jakoś zawsze odkładałam to na później.

    OdpowiedzUsuń
  2. żółty to nie mój kolor, jednak na Twoich paznokciach wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! lato na paznokciach!;) baaardzo mi się podoba, taki soczysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz dłuuugie pazurki :P piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy dobrze zauważyłam, że zmieniłaś nagłówek? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyśrodkowałam napis w innej czcionce i kolorze.

      Usuń
  7. świetny kolor, nie jest to ostra żółć, zdecydowanie plusik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żółty mam jeden i strasznie smuży, boję się teraz tych kolorów bo wiem, że kiepsko kryją.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny odcień żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, z resztą na tak pięknych paznokciach wszystko się pięknie prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentuje ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełnie nie mój kolor, ale bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tą podstawową kolorystykę lakierów sensique, ja posiadam żółtka tyle, że z shimmerem, miło mi się nimi zawsze maluje.

    Co do ćwieków, świetny pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny żółtek, podoba mi się to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*