Post później niż zwykle, bo miał być frech manicure. Ścięłam specjalnie paznokcie do niego nawet, bo nie podobają mi się takie szerokie końc...

Sensique Strong&Trendy Nails #153

By | 6/18/2013 17 comments
Post później niż zwykle, bo miał być frech manicure. Ścięłam specjalnie paznokcie do niego nawet, bo nie podobają mi się takie szerokie końcówki. I dupa, totalnie nie wyszedł. Szkoda gadać. Kupię jednak paski i będę robić kolejne podejście za jakiś czas :)

Tymczasem przedstawiam wam Sensique Strong&Trendy Nails #153, który jakis czas temu gościł na moich paznokciach.


Pojemność: 8ml
Opakowanie: szklana buteleczka ze ściętymi bokami
Krycie: 2 warstwy
Konsystencja: nie potrafię jej określić lakier wydaje mi się być lekko tłusty, bardzo fajnie się go rozprowadza
Pędzelek: cienki, prosto ścięty
Kolor: zielony
Problematyczność: brak smurzenia i bąbelków
Czas schnięcia: bardzo szybko.
Trwałość:------
Dostępność: Natura ok.6zł


Lakier jest w kolorze takiej dojrzałej trawy. Jak bym usłyszałam taki opis pewnie bym się skrzywiła, ale ten kolor jest naprawdę ładny. Ciekawie wygląda na paznokciach.

Konsystencja kremowa z takim tłustym filtrem. Bardzo wygodnie rozprowadza się na płytce nie tworząc smug i bąbelków.


Krycie bardzo dobre 2 warstwy i do tego szybko schnie. Po wyschnięciu pozostawia ładny połysk, ale nie taki mocny jak przy topie.

Zmywanie tych lakierów jest bardzo szybkie. Chyba nigdy tak fajnie nie schodził mi lakier. 







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. mam granacik z tej serii i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień jest bardzo fajny, rzeczywiście imituje trawkę :)
    dziwne że jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie, do nich pasuje każdy kolor, ładna zieleń, trawkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, mam jakiś niewytłumaczalny sentyment do lakierów sensique

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo polubiłam te lakiery!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się ten kolor podoba :) ostatnio coś mnie ciągnie do zieleni na paznokciach ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny soczysty kolor, a co do "patentów" to... podczas wakacji często wychodząc wieczorem zeskrobuję odrobinę rozświetlacza z olejkiem do ciała i smaruję sobie ramiona i dekolt- świetny efekt :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomina mi essie mojito

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*