Pora na kolejny lakier z blogerskiej kolekcji Wibo. Padło na Flirt stworzony przez Amethyst . Z całej kolekcji ten odcień najbardziej przyku...

Wibo Gel Like #4 Flirt

By | 6/19/2013 24 comments
Pora na kolejny lakier z blogerskiej kolekcji Wibo. Padło na Flirt stworzony przez Amethyst. Z całej kolekcji ten odcień najbardziej przykuł moją uwagę.


Podobnie jak przy odcieniu Electric Orange, nie zawiodłam się na jakości. Bardzo fajnie się rozprowadzał i nie sprawiał żadnych kłopotów. Krycie 2 warstwy. Dosyć szybko również schnie, przynajmniej ja na to nie narzekam. Jedyny minus to mały połysk. Musiałam nałożyć top, aby fajnie się błyszczał.


Kolor to taki fuksjowy róż z shimmerem. W buteleczce wygląda cudownie, na paznokciach już nie bardzo. Nie wiem, może to tylko moje odczucia... mam wrażenie, że poszerza optycznie płytkę paznokcia. Zdawało mi się , że moje paznokcie są małe i szerokie, a przecież tak wcale nie jest :/

Strasznie ciężko było mi uchwycić kolor na zdjęciach. Pierwsza seria zdjęć przy ostrym słońcu wyszła czerwona. Wstawię kilka słonecznych, żebyście miały porównanie :) Ostatecznie jednak udało mi się chwycić kolor Jupiii

Skróciłam paznokcie. Taka długość jak teraz jest jednak znacznie wygodniejsza.










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Piękny kolor, z tej serii właśnie ten kolor podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też:) Cudowny, żywy kolorek i bardzo fajnie, że ma shimmer:)

      Usuń
  2. mam ten kolor, jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i uwielbiam :D nie odniosłam wrażenia, że poszerza płytkę :) Może to zbieg okoliczności bo dopiero co skróciłaś paznokcie? :) Też nie sprawiał mi problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale jakoś nie podoba mi się tak ,żebym musiała go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zachwyt nim minął, po nałożeniu na paznokcie. Bardziej zachwycał mnie na półce drogeryjnej niż paznokciach.

      Usuń
  5. Takie kolory mi się podobają tylko na długich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek :) , wyrazisty :) na lato idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Skróciłaś paznokcie? Masz mega długie :D
    A ten lakier jest ostatnio jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten kolorek sama go mam od nie dawna i bardzo mi się podoba :) dla mnie nr 1 z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go ale jeszcze nim nie malowałam. bo jakoś tak było wiele negatywnych opinii o tej kolekcji że mimo że mam prawie wszystkie te lakiery to jakoś nie mam ochoty nimi malować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienili formułę, bo jak na razie nowsze egzemplarze nie sprawiają problemów. Jak kupiłaś nowsza wersje to będziesz zadowolona.

      Usuń
  10. kurcze musieli poprawić te lakiery bo ja mam blue lake kupiony na samym początku i jego aplikacja to koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tego nie testowałam, ale niedługo mam zamiar. Pasuje jako mani nad wodę :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*