Mój pierwszy lakier holograficzny. Jestem nim oczarowana. Efekt jaki lakiery tego typu dają na paznokciach jest fenomenalny i nie da się teg...

Born Pretty Holo Polish #2

By | 7/26/2013 22 comments
Mój pierwszy lakier holograficzny. Jestem nim oczarowana. Efekt jaki lakiery tego typu dają na paznokciach jest fenomenalny i nie da się tego opisać. Wygląda niepozornie, ale w pełnym słońcu  mieni się 'milionem' barw ;p

Lakier pochodzi ze sklepu BornPrettyStore dokładnie <TUTAJ>
5,59$ = 17,99zł używając kodu CLL91 = 16,19zł wysyłka darmowa
 

Na wstępie trochę danych technicznych.
Lakier Born Pretty Holo Polish #2 znajduje się w kwadratowej buteleczce o pojemności 6ml. Jest ona znacznie mniejsza niż się spodziewałam i ciężko było to maleństwo utrzymać w dłoni.


Lakier jest w odcieniu jasnego różu. Jest on holograficzny, a wiec w słońcu i sztucznym świetle mieni się odcieniami fioletu,zieleni, żółci itp. Niesamowity efekt i nie chciałam go psuć żadnym zdobieniem. 

Pędzelek dołączony do lakieru jest cienki, ale zaskakująco bardzo wygodny. Nie wyobrażam sobie aplikacji tego lakieru szerokim pędzelkiem, mimo mojej wielkiej sympatii do nich. 


Konsystencja jest równie niezwykła co sam lakier. Jest rzadka, ale nie tak zwyczajnie. Miałam wrażenie, że lakier jest zbudowany z 'miliona' malutkich kuleczek, które rozsypują się po płytce paznokcia.

Ciężko opisać wrażenia jakie miałam podczas aplikacji. Jest to zdecydowanie coś innego.
Nałożyłam na paznokieć 3 warstwy lakieru, jedna po drugiej. I właściwie momentalnie był on suchy. Duży plus za to!

Lakier jest naprawdę godny polecenia. Jeśli jeszcze żadnego holo nie posiadacie w swoich zbiorach, naprawcie to szybciutko :)


Lakier możecie zakupić w sklepie BornPrettyStore dokładnie <TUTAJ>
Jest on w dość przystępnej cenie 5,59$ = 17,99zł używając kodu CLL91 = 16,19zł wysyłka darmowa.

Widziałam też holo z Eveline, które jest dość tanie, ale niestety u mnie w mieście jego brak. Jeśli wy jednak macie do niego dostęp to wypróbujcie koniecznie.

No i teraz masa fotek. Zrobiłam zdjęcia w słońcu, cieniu, z lampą itp. Chciałam pokazać zmienna naturę tego cudeńka, ale i tak mi się nie udało ;p










Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Ile trzymał Ci się na paznokciach? Bo mi już po jednym dniu zaczął odpryskiwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni i zmyłam, bo zaczynał się ścierać.

      Usuń
  2. piękny jest! jak się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny, chociaż zwolenniczką holo to ja nie jestem;) 3 warstwy i dalej widać końcówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na foto tak wyszło. Norma nie widziałam tych końcówek.

      Usuń
    2. to na żywo nie widać. bo zdjęcia to wiem, że często przekłamane...;)

      Usuń
  4. Jak się błyszczy :) jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest, mam jego braciszka nr 7 ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. tak... śliczności :)
    ja jutro pokażę u siebie holo, dziś tylko motyle na holo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie wypasiony lakier :D efekt na paznokciach boski jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, duży plus za to, że kolory bazowe są intensywne, ja mam holosie z AllePaznokcie i kolory są takie "bezpieczne" i wyprane

    OdpowiedzUsuń
  9. jest przepiękny! uwielbiam ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowny mimo że nie lubię róży tak w holo mi to nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ja już mówiłam, że uwielbiam HOLO??? On jest niesamowity! O_O

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*