Tematem tego tygodnia projektu u Diunay   jest Ananas. Nie wyszedł tak jak planowałam, ale już nie chciało mi się robić nowego. Do wyko...

Owocowy Projekt- Ananas

By | 7/15/2013 24 comments
Tematem tego tygodnia projektu u Diunay  jest Ananas. Nie wyszedł tak jak planowałam, ale już nie chciało mi się robić nowego.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Wibo Gel Like #1 Słoneczny Patrol
* Zielona i brązowa farbka akrylowa








I jak, podoba wam się ten ananas? 
Bo mi tak nie bardzo, chyba pozostanę przy tym w puszce ;p.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. myślę, że lepszy efekt byłby przy bardziej zaokrąglonej płytce paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształtu paznokci do zdobienia nie będę dostosowywać ;p
      W takich migdałkach to faktycznie by lepiej wyglądało.

      Usuń
  2. Może dla Ciebie nie wyszły tak jak planowałaś ale mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają :D nie wiem co Ci mogło tu 'nie wyjść' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paski są za ciemne, ale już nie miałam siły ich poprawiać.

      Usuń
  4. napracowałaś się i efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci fajnie to wyszło! Nie wiem jaki mialaś zamysł w głowie, ale mi się niesamowicie to podoba! Ciekawe, czy mi wyjdzie to, co mam w swojej glowie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, zielone "czuprynki" wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super!! Zastanawiam się co Ci się tu nie podoba :) Mi podoba się bardzo:) Muszę sama zabrać się za ananaski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie :D
    i widać, że masz wprawną rękę bo kreseczki aż nienaturalnie (jak na ananasa of kors) równiutkie (zazdroszczę :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł, ale troszeczkę chyba za ciemnie te kreski. swoją drogą zazdroszczę wprawy bo takie równiutkie wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to mi w tym mani nie pasowało, za ciemne paski. Farbka wyglądała na jaśniejszą, ale jak wyschła ... Nie chciało mi się drugi raz mani robić.

      Usuń
  10. mi się bardzo podoba.. w końcu to mani, a nie prawdziwy ananas..!:) podziwiam wprawę..jakie kreski.. wow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie :) a czy te farbki akrylowe to takie jakbyś malowała na zwykłym papierze czy specjalne do paznokci ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe farbki akrylowe. Kupiłam w Netto zestaw za jakieś 7zł, ale radze kupić takie lepszej jakości. Te mają fatalne krycie i tylko się wściekam przy malowaniu.

      Usuń
    2. Jednak tutaj wyszło świetnie :) muszę spróbować :) a potem na to top coat ? trzymają się bez top coatu ? nie ściera się ? :)

      Usuń
    3. Jak farbki wyschną to nakładasz na nie top, aby się nie zmyły. Uważaj, bo niektóre top coat'y potrafią rozmyć wzorek. Nie nakładaj go również na mokrą farbkę.
      Same farbki bez topa znikną przy pierwszym myciu rąk, albo zetrą się w ciągu dnia.

      Usuń
  12. mnie też czekają ananaski a ten mi się podoba zapomniałaś, że ananas wyszedł z puszki? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. O_o świetne :) Trudno będzie zmalować coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ananasy wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam gderasz, bardzo fajny mani^^ Mi się jakoś nie chce póki co za to zabierać -_-'

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*