Paznokcie jak sama nazwa wskazuje w stylu Rock'N'Roll. Mani wykonane jest w kolorach czarno-czerwonych, bo one jako pierwsze przysz...

Rock'N'Roll Nails

By | 7/24/2013 35 comments
Paznokcie jak sama nazwa wskazuje w stylu Rock'N'Roll.
Mani wykonane jest w kolorach czarno-czerwonych, bo one jako pierwsze przyszły mi do głowy na hasło: Rock'N'Roll. Odrobina ćwieków, aby dodać nieco 'pazura'.

Symbol zespołu The Rolling Stones na palcu serdecznym. Jestem z niego wyjątkowo dumna, bo malowałam go ręcznie i wyszedł idealnie tak jak zaplanowałam. Serduszko na kciuku zostało przemalowane lakierem, bo w rzeczywistości jest srebrne.


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Essence Colour&go #114 Fame fatal!
*  My Secret #121
* Ćwieki z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)
* Czerwona i biała farbka akrylowa
* Catrice Quick Dry & Shine Top Coat










Serduszko to moje ulubione ćwieki z tym, że przemalowane lakierem :)


I jak Wam się podoba?
Powiem Wam, że to nie ostatnie paznokcie inspirowane stylem muzycznym :)

Polećcie jakiś program do obróbki filmów. Nic skomplikowanego, tak żebym mogła dodać intro i napisy. Zrobiłam wam tutorial z aplikacją naklejek wodnych, ale trzeba by go jakoś obrobić.

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. ale super, usta wyszły Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są! :D
    a z programów do obróbki filmów znam tylko moviemaker, sama nigdy go nie używałam :P ale nazwa obiła mi się o uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On niestety mi strasznie jakość psuł. Wyglądało jak kręcone ziemniakiem ;p

      Usuń
  3. Ale super!!! Genialne mani, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja też uwielbiam i chyba dlatego tak dobrze wyszło

      Usuń
  4. wow extra to zrobiłaś ma pazur ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam ostatnio nam inspiracjami, wzięłam mój odtwarzacz i oczywiście-rock! Zaczęłam nawet planować w głowie zdobienie, wchodzę, patrzę a u Ciebie bardzo podobne!:)
    Świetnie wyszło, logi "Stonsów" genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło genialnie! a rozdarta japa z językiem wymiata! wyszło idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przeczytać takie słowa od ciebie to naprawdę coś :)

      Usuń
  7. ale świetne zdobienie ^^ zazdroszczę takiego kształtu płytki, moje krótkie by tak rewelacyjnie nie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już się przyzwyczaiłam do krótkich paznokci. Lepiej się z nimi funkcjonuje.

      Usuń
  8. Ale mi się podoba! Super wyszło! Logo niesamowite, myślałam, że to naklejka a tu ZONK! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nieskromnie powiem, że efekt przerósł moje oczekiwania względem logo ;p

      Usuń
  9. Świetne rockowe paznokcie, idealne na koncert :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! Ten obrazek na paznokciu palca serdecznego jest świetnie namalowany :) Czekam na kolejne "muzyczne" paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rockowe pazury - no po prostu brak słów :D Wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja kocham Twoje mixy!! a ten wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne :):) a palec serdeczny wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham to zdobienie! całe!! może też dlatego że to klimaty bardzo bliskie mojemu sercu ;) no i serdeczny mistrzostwo!!! naprawdę wyszedł pięknie. nie dziwię się że jesteś z niego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tym zamalowanym ćwiekiem, dał ciekawy efekt:). Całe zdobienie bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe mani! Świetne te logo - też myślałam że to naklejka :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają :)
    PS- nominowałam Cię do TAGu u mnie na blogu, jeśli chcesz, to odp :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ładnie :) Serdeczny palec jest mistrzowski :D Bardzo lubię Twoje mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mani po prostu przezajebiscie zajebisty. już dawno nic mi się tak nie spodobało. super podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku ten znaczek RS wyszedl idealny.
    kiedy go zoabczyłam pomyślałam, że to zostało jakos naklejone lub w inny sposób naniesione na paznokiec, a nie stworzone samemu.
    Wielki szacun

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*