Ostatnie ze zdobień jakie wykonałam w ramach akcji na Wizaż. Jak wiecie uwielbiam motyw Flagi Brytyjskiej. Podoba mi się on na wszystkim, d...

Violet British Flag Nail Art

By | 7/10/2013 17 comments
Ostatnie ze zdobień jakie wykonałam w ramach akcji na Wizaż.
Jak wiecie uwielbiam motyw Flagi Brytyjskiej. Podoba mi się on na wszystkim, dosłownie wszędzie i w każdym wykonaniu. Jeśli coś , nie ważne co ma motyw flagi jestem na Tak.
Nie mogło więc jej zabraknąć na paznokciach :)


Do wykonania tego mani użyłam:
 #312 Ultra Violet
 #227 New Romantic
Czarna farbka akrylowa

Pierwsza minimalistyczna wersja





 

Druga wersja Delux 





I jak Wam się podoba?
Lubicie motyw flagi na paznokciach?
Która flaga przypadła Wam bardziej do gustu?

Pozdrawiam
Mroofa 


Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Super :) Mi bardziej odpowiada wersja 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedna i druga mnie się podobają strasznie! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje przecudowne :).
    Fajnie by było gdybyś zrobiła tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem jak będę robić flagę zrobię tutka :)

      Usuń
    2. Ok, w takim razie czekam ;)

      Usuń
  4. wolę minimalistyczną, paznokcie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie motyw flagi tak bardzo nie kręci, ale lubię go ;)
    wersja Delux jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. druga wersja zdecydowanie lepsza :D też robiłam ostatnio fioletową flagę GB ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie super, ale nr 2 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt, bardzo lubię motyw tej flagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych flag jeszcze nie malowałam na paznokciach, ale amerykańska też ciekawie wygląda. Chyba kiedyś spróbuje.

      Usuń
  9. Ty to faktycznie jesteś maniaczką flagi nie wiem który raz już ją u Ciebie widzę, ale dzięki temu stałaś się w tym perfekcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*