Kolejny lakier zaprojektowany przez Siouxie . Jeden z jaśniejszych odcieni w tej kolekcji. Ciekawi czy sprawdził się tak samo dobrze co pozo...

Wibo Gel Like #8 Mint Sorbet

By | 7/31/2013 12 comments
Kolejny lakier zaprojektowany przez Siouxie. Jeden z jaśniejszych odcieni w tej kolekcji. Ciekawi czy sprawdził się tak samo dobrze co pozostałe ?



Kolor to taka pastelowa pistacja. Lakier posiada delikatny shimmer jak przewyższająca większość tej kolekcji.

Podczas aplikacji nie sprawiał żadnych problemów. Pierwsza warstwa smużyła, ale druga idealnie wyrównywała powierzchnię. Nakładałam bardzo cieniutkie warstwy więc z schnięciem również nie miałam problemów.


Krycie uzyskałam po 3 warstwach, przy czym ta pierwsza była naprawdę cienka.

Połysk po wyschnięciu nie jest zbyt duży. Trzeba użyć topa, aby ładnie błyszczał.

Po raz kolejny jestem zadowolona. Blogerska kolekcja to strzał w 10 na lato.





Jak Wam się podoba ten kolor?


Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Fajny i słodko się mieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest i jeszcze te twoje cudowne pazurki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej serii, ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ on jest świetny, jak ty mnie lubisz kusić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pazurki - ale dziwię się Tobie bo u mnie była tragedia przy malowaniu. 3 warstwy schły wiecznośc - co nie umniejsza faktu, ze kolor jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, szkoda tylko, że potrzeba 3 warstw. Z reguły niestety lakiery z kryciem rzy 3 warstwach się u mnie nie sprawdzają, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne masz pazurki! zachwycam sie nimi juz od dawna :)i niesamowitymi pomyslami na ich zdobienie. lakier ma sliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze obawiam się takich jasnych lakierów - tzn ich krycia. 3 cienkie warstwy to nie tak źle :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*