Dawno mnie nie, było jeśli ktoś to zauważył ;p Zdobienia na mych paznokciach były, ale czasu na obrobienie fotek brak. Teraz jednak to nadro...

Delia Coral Prosilk #172

By | 8/17/2013 21 comments
Dawno mnie nie, było jeśli ktoś to zauważył ;p Zdobienia na mych paznokciach były, ale czasu na obrobienie fotek brak. Teraz jednak to nadrobię, a przynajmniej się postaram. Dziś bardzo neutralny kolorek, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Mowa oczywiście o Deli w odcieniu 172. Oraz moja mała wariacja z cyrkoniami, trochę mnie poniosło ;p



Beżowy lakier dla osób lubiących delikatne mani. Do pełnego krycia potrzebujemy 2 warstw. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo nie spodziewałam się takiego krycia po lakierze z tego przedziału cenowego. Pędzelek cienki, ale taki jak by zbyt napęczniały na końcówce. Nakładając nim lakier nie robi się płaski tylko pozostaje taki okrągły. Nieco utrudnia to aplikacje.


Konsystencja rzadka, dość tłusta. Widać takie 'rozwarstwienie' pomiędzy kolorem a czymś tłustym. Należy go naprawdę porządnie wymieszać przed użyciem. Przy pierwszej warstwie lakieru widać nie tyle smugi co to 'rozwarstwienie'. Druga warstwa jednak wszystko pięknie wyrównuje. Po dość szybkim wyschnięciu lakier ma piękny połysk.


Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i szczerze go polecam. Cena to ok. 5zł. Jedynie ten pędzelek jest dość tandetny i ciężki we współpracy.

Na palec serdeczny żeby nieco urozmaicić mani przykleiłam czarne cyrkonie z takim 'bęnzynianym' połyskiem. Kupiłam je dość dawno temu na Allegro 200szt. za 1zł.


Mogę jedynie powiedzieć, że w realu paznokieć nie wydawał się taki masywny. Generalnie w założeniu miałam przykleić tylko kolka cyrkonii, ale mnie poniosło ;p Na dalszych fotkach zobaczycie jak popsułam błysk cyrkonii nakładając na nie top coat. Jeśli używacie cyrkonii i chcecie żeby pięknie odbijały światło nie nakładajcie na nie topa. Zwłaszcza jak są perłowe.





P.S. Rimmel Britpop użyty jako baza <TUTAJ>  odbarwił mi paznokcie na których miałam namalowaną flagę. Paznokcie pomalowałam nim bez żadnej bazy. Po zmyciu kciuk i serdeczny były niebiesko-zielone, a reszta ok. Nie wiem czemu tak dziwnie, ale na szczęście namoczenie w oleju i lekkie wyrównanie płytki blokiem usunęło przebarwienie całkowicie ufff

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Lakier ma ładny, neutralny kolor. Bardzo mi się podoba :)

    A z tymi cyrkoniami to rzeczywiście trochę cię poniosło, ale mimo wszystko nawet mi się podoba taki przesyt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny neutralny kolor;) Ja lubię lakiery tej firmy ostatnio właśnie pisałam o turkusie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi nie pasuje w tym kolorze - chętnie bym go odrobinkę rozbieliła :). Pazury masz śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem w szoku, że ten nudziak kryje po 2 warstwach, miałam inne jasne z tej firmy i dwie warstwy u mnie to było dużo za mało.. swoją drogą super wygląda pazur z cyrkoniami aaa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje paznokcie bardzo fajnie wyglądają w takiej długości... sama mam na taką ochotę, bo obecnie mam ogryzki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest foto zaraz po przymusowym ścięciu. Obecnie są znacznie dłuższe, ale chyba ponownie zetnę.

      Usuń
  6. Piękny kolorek! Lubię takie nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny nudziak i super połączenie z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek śliczny ale za takimi ozdóbkami raczej nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek świetny ale z tymi cyrkoniami jak dla mnie troszkę "grubo"
    no i po topie wyglądają jakby się pomarszczyły?
    ale ogólnie mani interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, ze grubo wyszły na fotkach. Wspomniałam też, że top je popsuł dlatego nie polecam używać go przy cyrkoniach.

      Usuń
  10. ja niestety nie przepadam za nudziakami, ale z taką zbroją na jednym paznokciu już wygląda fajnie :) tylko co to się porobiło z tymi cyrkoniami pod wpływem topu, one się jakoś pokurczyły czy co (w sensie ta ich folia...)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarszczyła się. Top był za 'ostry' popsuł cały efekt. Nawet jak by tej foli nie skurczył to i tak mniejszy połysk by był. Chciałam je utrwalić bardziej, a tylko wszystko spieprzyłam ;p
      W klubie na szczęście było dość ciemno :)

      Usuń
  11. Uu, faktycznie top popsuł cały efekt. Ale generalnie świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście z tym topem już nie taki szajn ;)
    mi tam się podoba cały paznokieć w cyrkoniach, kciuka też bym obkleiła ;D
    bardzo ładny ten nudziak i ta cena na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ekstra ;) szkoda, że te cyrkonie po użyciu topu straciły swój urok ;/
    a co do tego rimmela to dobrze, że tylko dwa pazurki... ja to się go nakładać boję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa wariacja z tym serdecznym palcem, ale dla mnie troszkę tego za dużo i za ciemno, kwestia gustu^^

    PS. Niestety wiele cyrkonii po zalaniu topem traci urok :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Cyrkonie mi się nie podobają, ale kolorek lakieru już bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*