Lakier został zaprojektowany przez Gosie . Nie przepadam za niebieskim kolorem na paznokciach, ale ten nosiło mi się nadzwyczaj dobrze. Po c...

Wibo Gel Like #7 Blue Lake

By | 8/09/2013 13 comments
Lakier został zaprojektowany przez Gosie. Nie przepadam za niebieskim kolorem na paznokciach, ale ten nosiło mi się nadzwyczaj dobrze. Po części to zasługa zdobienia, które mogliście podziwiać



Czysty błękit bez żadnych drobinek. Posiada lekki shimmer, którego praktycznie nie widać na paznokciach. Po pomalowaniu go matującym topem shimmer całkowicie znikną.  Nawet dobrze, bo w takiej wersji bardziej mi przypadł do gustu.


Aplikacja identyczna jak w przypadku Wibo Gel Like #9 Peaches and Cream. Pierwsza warstwa smużyła, ale druga  wyrównała powierzchnię. Dwie warstwy są wystarczające do uzyskania pełnego krycia.

Lakier idealny dla zwolenników odcieni niebieskich na paznokciach. Wiem, że sporo osób lubi :)



Jak Wam się podobają takie niebieskości?


Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. lubię niebieskie paznokcie. ten odcień jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieskich lakierów mam chyba najwięcej :D ten też chyba mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co niebieski :)
    Śliczny ten lakier :

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero od niedawna lubię u siebie takie kolory... bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny! Mam ochotę go kupić, a tyle jeszcze lakierów czeka na zużycie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jego kolor i mimo iż kupiłam zaraz po tym jak się pokazały i w związku tym ma tragiczną konsystencję lubię go na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam kiedys bardzo podobny z avonu i lubilismy sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*