Dzisiejszy post dedykuje wszystkim tym, którzy są tak bardzo ciekawi zdobień na mojej prawej ręce. Moi Drodzy naprawdę, większość dziewczyn ...

Pastel Color Studs

By | 9/02/2013 40 comments
Dzisiejszy post dedykuje wszystkim tym, którzy są tak bardzo ciekawi zdobień na mojej prawej ręce. Moi Drodzy naprawdę, większość dziewczyn z blogów paznokciowych wykonuje zdobienia na obu rękach (nie wliczając tych wyjątkowo skomplikowanych). Nie widać tego na fotkach, ponieważ wykonanie zdjęć lewą ręką jest niesamowicie trudne. Wychodzą one zazwyczaj nieostre, rozmazane itp. Aparaty fotograficzne są zbudowane w ten sposób, aby wygodnie leżały w racę, ale prawej !

Aha jeszcze jedno. Jasne, że istnieje coś takiego jak samowyzwalacz, ale na nic on się zda jeśli nie posiadamy stelaża. Więc darujcie sobie uwagi. To tyle wstępu. Zapraszam na post z pastelowymi ćwiekami w roli głównej :)



Bazą w tym zbabieniu jest lakier Wibo Gel Like #10 Mglista Poświata. Główną role odgrywają jednak cudowne pastelowe ćwieki z BornPrettyStore. Pokazywałam wam już neonowe ćwieki <TUTAJ>  Pokazałam tam dokładnie rodzaje jakie znajdują się w karuzeli. Pozwólcie więc, że nie będę się powtarzać. Jedyna różnica między tymi karuzelami to kolor.


Tak jak wspomniałam ćwieki te pochodzą z BornPrettyStore
Można je zakupić dokładnie <TUTAJ>  w cenie ok. 24zł.

Używając kodu CLL91 otrzymujecie dodatkowo 10% zniżki na całe zakupy oraz darmową wysyłkę. 







I jak Wam się podoba?

Przyznam się, że wykonanie zdjęć zajęło mi więcej czasu niż wykonanie samego zdobienia ;p

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię za ten post dotyczacy fotogrrafowania obydwu rąk :)! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze maluję obie ręce, łącznie ze wzorkami itp :) czasem robię zdjęciu obu dłoniom, ale łatwe to nie jest, a i pogoda musi mi wtedy bardzo sprzyjać, bo tylko jedno miejsce do tego mam.. także w sumie zgadzam się z Tobą.
    Ale na pewno jest część, która maluje ldo swatchy jedną dłoń tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam większość. Mi również zdarzyło się czasem zmalować coś tylko na 1 ręce, ale to przy wzorkach na projekt z którymi zwyczajnie nie miałam ochoty chodzić po mieście. Nie można też wymagać, aby ktoś zmalował jakiś wzór ( mam na myśli takie małe obrazy farbkami na paznokciach) lewą ręką, który większość ludzi nawet prawą by nie potrafiła.

      Usuń
  3. piękny kolor ćwieków :) mi zdjęcia robione lewą ręką wychodzą tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wychodzą koszmarne. Teraz wykorzystałam M. do zrobienia fotek dlatego są ładne :)

      Usuń
  4. Sfotografowanie obydwu rąk jest niesamowicie trudne wiem coś o tym :) Co do budowy aparatu zgadzam się w 100%. Jestem osobą leworęczna i ciężko mi wygodnie trzymać aparat, jego budowa jest dla mnie strasznie nieporęczna :/ Robię zdjęcia lewą ręką, gdyż znów prawą mi nie wychodzą czyli odwrotna sytuacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj a ja lewą obsługuję i żyję :P Ale ja jestem leworęczna, więc nauczyłam się mieć pod górkę :D heheh Ale nie dziwię się, że tak piszesz :*

    Piękne mani. Znów kusisz ćwiekami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak ludzie wymagają u blogerek paznokciowych bycia oburęczną :) Ja nie kuszę, one same to robią ;p

      Usuń
  6. rzadko mi się zdarza, ale czasami potrafię zmalować wzorki tylko na lewej ręce i później chodzę z ozdobioną jedną ręką. :P
    a co do ćwieków - wspaniale je ułożyłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przez Ciebie znowu mam ochotę na ćwieki ^^ w zdobieniu wykorzystałaś kolor który najbardziej mi się spodobał :) świetnie je ułożyłaś, bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod wstępem podpisuje się obiema rękami :) Zwykle maluję na obu rękach, ale lewej ręce robić zdjęcia jest na prawdę ciężko. Dlatego nie dziwię się, że zajęło Ci to dłużej niż zdobienie, które swoją drogą jest super. Najbardziej podoba mi się serdeczny i wskazujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze gada!! polać jej!! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienie fantastyczne, piękne te ćwieki :)
    co do posta to masz absolutną rację, malowanie niedominującą ręką jest bardzo trudne - robienie zdjęć również.
    ja mam tak bardzo często, że ozdabiam tylko dłoń zdjęciową czyli prawą (bo moja dominująca ręka to lewa), robię fotki i potem chodzę taka "nierównomierna".
    ale ja mam malutki aparacik a nie lustrzankę, więc ciut łatwiej mi się go trzyma, choć łatwo też nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zwykłą, tanią cyfrówkę. Samo utrzymanie jej w ręce mimo, że jest mały sprawia mi trudność. Jak klikam przycisk, aby zrobić zdjęcie nieraz mi z reki wypada :p Lustrzanką nawet sobie nie wyobrażam zrobienia zdjęcia.

      Usuń
  11. Świetnie! :D
    Zdobienie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna miętka a jeszcze piękniejsze są tutaj bransoletki <3 razem się to cudnie komponuje. Nie dziw mi się bo po paznokciach to biżuteria to kolejny temat na którego pkt mam fioła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kochana więc się wcale nie dziwię. Co prawda z biżuterii skupiłam się głównie na kolczykach, których to wciąż mi mało. Bransoletki natomiast kupiłam za oszałamiającą cenę 3,79zł.

      Usuń
  13. Cudowne miętowe ćwieki! Jeszcze takich nie widziałam a bardzo mi się podobają. Niezwykle ciekawie wygląda całe zdobienie - jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się zdobienie, ćwieki i bransoletki :D więc wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się wrednymi komentarzami innych, pewnie zazdroszczą Ci, że masz zdolności ;) Mi się podoba bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdobienie śliczne, nie mniej ja bym zrobiła większy kontrast.

    Co do fotek i zdobienia masz rację. Z reguły też zdobię jedną rękę. Inna rzecz gdy używam naklejek, bo tu filozofii nie ma ale malowanie wzorków nawet tych prostych lewą ręką tragedia...
    Fotki robię fonem więc mam ułatwienie, a aparat nie wiem kiedy miałam ostatni raz w ręku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaa.. już nie raz się spotkałam z tą krytyką, że z pewnością wszystko robimy na jednej ręce.. zwykły aparat w jednej ręce jeszcze spoko, ale lustrzanki ni chu*** nie złapię w lewą rękę choćbym nie wiem jak chciała... polegam na narzeczonym który ostatnio rzadko ma chwilę by cyknąć mi fotki, szczególnie, że wyjście na dwór gdzie jest dzienne światło jest skomplikowane przy małym dziecku w domu samego przecież nie zostawię.

    A zdobienie świetne szczególnie środkowy bo takiego ułożenia jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czytam i widzę, że większość robi zdobienia na jednej ręce, matko a ja się zawsze tak męczę? xD choć muszę Was zachęcić bo trening czynia mistrza i można się nauczyć zdobienia obiema, nawkurza się przy tym człowiek rowno, ale efekty później są świetne.. choć faktycznie jest parę zdobień których nie odważyłabym się zrobić na obu dłoniach :P

      Usuń
  18. ja często skomplikowane zdobienia, typu postaci z bajek maluję na jednej ręce :) a na drugiej coś co pasuje do motywu, sam kolor bądź nic.. zależy czy będę nosiła to zdobienie dłużej czy nie ;p

    ślicznie wyglądają te ćwieki - wczoraj właśnie zamówiłam identyczne, ale widzę sporo odgnieceń na lakierze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie odgniecenia tylko klej i dopiero na fotkach było go widać. Całość i tak jeszcze pokryłam topem więc jest dobrze :)

      Usuń
  19. Ślicznie to wygląda!:) fantastycznie ułożyłaś te ćwieki:)
    To miałaś takie komentarze? jestem w szoku.. ja przeważnie robiłam 2 ręce, później jak zauważyłam, że dziewczyny robią 1, to zaczęłam chodzić z dwoma różnymi kolorami..:D mam mało czasu i np kupę gadzetów i lakierów do zrecenzowania, to nie widzę wyjścia.. ale.. nie czaję, jak ktoś, kto w ogóle nic nie robi może się czepiać:) poza tym każda z nas ma życie pozablogowe czyli nie mamy całego dnia na malowanie.. stara się człowiek, żeby coś na tym blogu było to jeszcze oberwiesz:D z fotografowaniem mam tak samo..

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te cukierki :D
    Chodzą za mną długo jakieś ćwieki, ale nie umiem się zdecydować i zamówić..

    Sama szukałam ostatnio sposobu na robienie zdjęć bez statywu, bo takiego się jeszcze nie dorobiłam, i powiesiłam aparat na klamce od balkonu.. Ryzykowne, ale działające ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ustawiałam na stercie pudełek i opierałam o obiektyw jak kręciłam filmiki. To jednak niezbyt bezpieczne, bo czasem spadł. Wolę nie ryzykować już rozwalenia aparatu.
      Co do ćwieków to polecam karuzelę ze srebrno-złotym mixem. Można je zawsze pomalować lakierem na jakiś wybrany kolor :)

      Usuń
    2. W życiu ich nie pomaluje tak ładnie jak wyglądają kupne, więc nie podejmuje się, ale Twoje wcześniejsze, szczególnie złote, bardzo do mnie przemawiają i na jesień będą jak znalazł :)

      Usuń
  21. Ja do zdjęć angażuję młodszego brata czasem. Nie raz uda mu się zrobić jakieś przyzwoite zdjęcie;) Ale znam ten ból-czasem ze zdobienia jestem superzadowolona, a przy robieniu zdjęć odchodzi mi ochota pokazywania go na blogu, bo na 50 zdjęć jedno jest w miarę dobre.

    Zdobienie ciekawe, pastele fajnie się komponują:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdobienia :D
    a co to pierwszej części posta to cieszę się ze nie tylko ja chodzę czasami z jedną ręką inną a drugą inną :D

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę się wreszcie skusić na takie kolorowe ćwieki :) te wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda takie zdobienie i te ćwieki ;)
    ja tam wypracowałam już swój sposób.. tyle że jestem leworęczna i zdobienia z reguły lepiej wychodzą mi na prawym ręku wiec ustawiam sobie "stelaż" z książek na parapecie, za nim stawiam lusterko a na nim aparat i tak cykam :D haha polak potrafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zamówiłam sobie stelaż taki malutki na Allegro za 12zł z wysyłką. Zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
  25. Piękne paznokcie ;) mam pytanie jak zamawiłas to płaciłaś polskimi pieniędzmi ? przelewem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez PayPal on automatycznie przelicza waluty. Jak byś miała więcej pytań pisz na maila :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*