Kolejny z podwójnych lakierów od Essence. Jak wiecie uwielbiam różowe paznokcie więc od razu spodobał Mi się ten cukierkowy róż. ...

Essence Colour 3 #02 Shopping trip in Soho & Party all night long

By | 10/07/2013 14 comments
Kolejny z podwójnych lakierów od Essence. Jak wiecie uwielbiam różowe paznokcie więc od razu spodobał Mi się ten cukierkowy róż.


Shipping trip in soho to jasny cukierkowy róż z delikatnym różowym shimmerem. Shimmer jest praktycznie niewidoczny na paznokciu, tworzy taka prawie niewidzialną poświatę. 


Party all night long to taka ciemno malinowa klarowna baza z fleksami, które mienią się różem i delikatnie niebiesko-fioletowo.

Po nałożeniu na STIS lekko go przyciemnia, ale fleksy na paznokciu się gubią. W buteleczce są zdecydowanie bardziej widoczne. 


Lakier posiada cienki dosyć wygodny pędzelek. Konsystencja wodnista nie lejąca. Zero problemów podczas aplikacji. Krycie to 2 warstwy, przy długich paznokciach z mocno wybielonymi końcówkami 3.

Wytrzymałość niestety gorsza niż u poprzedników. Po jednym dniu miałam już przetarcia na końcówkach. 








Jestem w trakcie ścinania paznokci, ale po ścięciu jednej ręki odechciało Mi się ;p 

Jak Wam się podoba taki róż?
Wolicie z topem czy bez?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Szkoda ze wycofali tą serię. Po obejrzeniu zdjęć w internetach mam ochotę na kilka kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te fleksy giną, bo w buteleczce wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale jak weszłam do Natury to na paznokciach widziałam shimmer. Ja nie wiem co oni tam za światła mają.

      Usuń
  3. o jak tu jesiennie! :)

    Kolor świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już dosyć tego różu na blogu.Teraz jest dużo przejrzyściej no i na czasie :)

      Usuń
  4. fajny ten różowy, jednak wolę go bez topu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Początkowo myślałam, że top będzie fajnie na czarnym wyglądać. Jednak na czarnym jest również mało widoczny :(

      Usuń
  5. bardzo ładne te kolorki bo w różowym hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam podoba mi się, te brokaty nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że flejksy są słabo widoczne. Ja ostatnio kupiłam na wyprzedaży dwa lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ale nie porywa :)
    Fajnie napisałaś: "Jestem w trakcie ścinania paznokci, ale po ścięciu jednej ręki odechciało Mi się " - uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie sie podoba.. :D śliczniutki... upolowalam za 2 zł takiego szaraka.. i lezy, właśnie sobie o nim przypomnialam..;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*