Co prawda nie piątek, ale mamy trzynastego.  Zdobienie więc idealnie pasuje. Do tego jest proste i efektowne- czego chcieć więcej? Zaprasz...

Friday the 13th Nail Art + Tutorial

By | 10/13/2013 21 comments
Co prawda nie piątek, ale mamy trzynastego.  Zdobienie więc idealnie pasuje. Do tego jest proste i efektowne- czego chcieć więcej? Zapraszam do oglądania zdjęć i tutorialu.


Do wykonania tego mani użyłam:
* LeMax lakier biały
* Essence Colour&go #114 Fame fatal!
* EssenceColour&go #144 Black is back
* Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat
* Sonda z Essence








No i obiecany tutorial. Nakręcenie go nie obyło się bez kłopotów. Bateria rozładowała Mi się podczas kręcenia 2 razy, co skutecznie wyprowadziło mnie z równowagi. Jak malowałam maskę Karol (moja kawka) wleciał i coś przestawił w aparacie, co spowodowało utratę ostrości. Oczywiście zauwazyłam to dopiero po fakcie :/



Co sadzicie o takim zdobieniu?
Podoba się Wam?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki takie było zamierzenie- prosto i efektownie

      Usuń
  2. kolejne świetne halloweenowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mani na halloween :D
    i fajowy tutorial! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, horror ;] świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Widzę, że mrok się mnie ostatnio trzyma - wczoraj Resident Evil w tv, dzisiaj Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale krwiste :D Idealne na halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam po kolei Twoje pazurki i stwierdzam że jesteś niesamowicie uzdolniona zazdroszczę;)
    Zostaje u Ciebie na dłużej;) i przy okazji zapraszam do rozdania na moim blogu;)

    Pozdrawiam cię!;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*