Zdobienie to wykonałam na 'Mroczny Konkurs Halloweenowy' organizowany przez Antiii z eCosmetics . Dawno nie malowałam nic farbkami...

Halloween Graveyard Nails

By | 10/30/2013 34 comments
Zdobienie to wykonałam na 'Mroczny Konkurs Halloweenowy' organizowany przez Antiii z eCosmetics. Dawno nie malowałam nic farbkami, a konkurs był świetną okazją, aby ponownie się nimi pobawić.


Jako bazy pod całe zdobienie użyłam lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure #Dorien Grey. Czarne elementy zmalowałam farbką akrylową przy użyciu cienkich pędzelków z BornPrettyStore <TUTAJ>. Za inspirację do lewej ręki, posłużyło Mi zdobienie jakie znalazłam na Pinterest. Niestety teraz nie mogę go znaleźć. Jedynie kot jest efektem mojej inwencji twórczej ;p







W planach miałam wykonanie jedynie lewej dłoni. Efekt końcowy jednak tak Mi się spodobał, że postanowiłam domalować drugą rękę i pochodzić w nim nieco dłużej.  Oczywiście nie byłam w stanie odtworzyć tego samego wzoru więc zmalowałam kilka nagrobków, krzyży, upiorny dom i kota ( kolegę dla tego z kciuk ;p ) Ostatecznie obie dłonie do siebie pasują, a całość ładnie ze sobą współgra, tworząc cmentarny halloweenowy krajobraz.






To zdobienie jest najlepszym halloweenowym mani jaki wykonałam. W życiu nie spodziewałam się, że potrafię coś takiego zmalować na paznokciach :) Byłam pewna, że nie uda Mi się odtworzyć tego mani, a tu proszę. Warto podnosić sobie poprzeczkę, bo nasze zdolności potrafią zaskoczyć.
Niektóre zdjęcia mają zdecydowanie za dużą ostrość, ale tak właśnie kończą się moje próby retuszu zdjęć ;p W przyszłości obiecuję nie bawić się nią więcej.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci talentu ;) Ślicznie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!! Nie mogę się napatrzeć na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ja też nie mogłam przestać się na nie patrzeć jak było na paznokciach ;p

      Usuń
  3. wow aż mi szczena opadła :) ja się zaczynam zastanawiać czy dać na blogu swoje mani na ten konkurs u Antii bo przy Tb to się mogę schować :) Nic dodac nic ująć dużo zdjęć i to mi się podoba bo ja lubię oglądać najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie gadaj głupot, bo twoje mani na pewno jest śliczne. Poza tym i tak u Antii będzie opublikowane w poście ze zwycięska pracą. Dawaj więc na bloga, bo ja też lubię oglądać dużo zdjęć :)

      Usuń
  4. Ale cuda ♥ Właśnie dlatego uwielbiam Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaaaaaaa :o
    mistrzostwo świata!!!!!! Mogę się założyć o całą moją kolekcję lakierów, że Twoje wykonanie jest lepsze od oryginału :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wszystko namalowałaś! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość wygląda super! bardzo przerażająco!
    koci kciuk wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazury! malunki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :D to cmentarzysko wyszło jak z horroru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, kciuk z kotem wyszedł ci po prostu fantastycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się wskazujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna robota! Bardzo mi sie podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie cudne ! chciałabym miec taki talent do paznokci co ty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę zdobienia genialne !!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne! perfekcyjnie wykonane, kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Perfekcyjnie namalowane! Zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana szacun za pierwsze zdjęcie, mega klimatyczne! Zdobienie również, udało Ci się uzyskać mroczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie Ci wyszły! :) Mam nadzieję, że wygrasz! :)
    U mnie dzisiaj też się pojawią wzorki halloweenowe, więc zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne ... e przerażająco mroczne :D Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdobienie ;)
    ten kociak jest mega :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne :) ten kot wymiata !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pod ogromnym wrażeniem! obie ręce są świetne, ale kciuk na lewej wymiata po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale czadowe mani! Podobają mi się takie cmentarne obrazki na paznokciach ;D I kot jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*