Kolejny LeMax w mojej kolekcji. Naprawdę polubiłam te lakiery za ich jakość, względem śmiesznej wręcz ceny. Ciągle tylko doskwiera mi brak...

LeMax Shine Holographic #Czarny

By | 10/24/2013 27 comments
Kolejny LeMax w mojej kolekcji. Naprawdę polubiłam te lakiery za ich jakość, względem śmiesznej wręcz ceny. Ciągle tylko doskwiera mi brak oznaczeń :/ Dziś recenzja lakieru czarnego w butelce, a srebrnego na paznokciach.


Lakier ten to czarna baza z mnóstwem srebrnego, drobniutkiego brokatu. Istny srebrny pył :) Rozprowadza się po paznokciach jak lakiery holograficzne czyli rewelacyjnie i bezproblemowo. 
Schnie w tempie ekspresowym, a na paznokciach miałam go prawie tydzień i jedynie końcówki się starły. 






Dodałam ćwieki, ale zdecydowanie złote były by lepszym wyborem. Trudno. Ćwieki oczywiście pochodzą z  BornPrettyStore <TUTAJ>




Jako bonus filmik instruktażowy 'Jak naklejać ćwieki wg Mrówy'


I jak Wam się podoba ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda :) Ale holo nie powinno się mienić wszystkimi kolorami? Może zdjęcia zeżarły ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nic nie zjadły, to po prostu nie jest lakier holo. Nazwa tak wprowadza w błąd. Holographic w przypadku tego lakieru tyczy się wysokiego połysku. Przynajmniej Mi się tak zdaje.

      Usuń
    2. Połysku nie można mu odmówić, bo faktycznie przepięknie się błyszczy :) Szkoda, że nie ma w sobie tych kolorowych drobinek, wtedy to byłaby wielka perełka!

      Usuń
  2. Ooo paczka przyszła, czy to jeszcze inne ćwieki? ;) Złote tutaj byłby idealne, ale te też nieźle wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie paczka nie przyszła, a to są te ćwieki co już pokazywałam. Liczę na to, że jutro coś dojdzie z BPS.

      Usuń
    2. Ja czekam dopiero miesiąc i już zaczynam się denerwować, bo znając moje szczęście wszystko przyjdzie na raz. I wtedy będzie ciekawie :P

      Usuń
    3. Niech nawet na raz wszystko przyjdzie, byle by cokolwiek doszło. Bo ja tak czekam i czekam i już zaczynam zapominać, co miałam pozamawiane ;p

      Usuń
  3. Prześliczny lakier i pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda ten lakier :) A można wiedzieć gdzie kupiony?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam tylko ze złotymi i srebrnymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już na blogu, bo jestem ciekawa jak wygląda?

      Usuń
    2. jeszcze nie ale mogę go wcisnąć na początku listopada jak skończę z różami ;]

      Usuń
  6. Cudny :) Znam te lakiery i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam ochoty się skusić na lakiery tej firmy i żałuję bo są boskie :D Odkąd poznałam marmurki polubiłam tą firmę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo iż jest jakby hmm, mało holosiowaty to i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny lakierek ;) i jak tu u Ciebie jesiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki śliczny :D a te cwieki są genialne :D to połączenie jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, ja akurat nie lubię tego konkretnego wykończenia i koloru (czerni z srebrem) nie wiem czemu, ale na cudzych paznokciach pooglądać mogę^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę fajny ten lakier bo to nie typowa czerń a bardziej taki grafit wchodzi w srebro dzięki temu pyłowi. Filmik oczywiście jest extra ja jeszcze klejem nie nakładałam ozdób tylko mocnym utwardzaczem z LCN wet look, klej mi się skończył i teraz sobie przypomniałam dzięki Tobie że pasuje mi się przejść do hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, taki jakby stalowy :) Podoba mi się z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy :) a w połączeniu z ćwiekami wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z ćwiekami wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*