Kolejna propozycja na nadchodzące Halloween dla miłośników Tim'a Burton'a. Jest to dla mnie bardzo wyjątkowe zdobienie- Czemu? Bo ...

Miasteczko Halloween- Jack Skellington + Tutorial

By | 10/11/2013 31 comments
Kolejna propozycja na nadchodzące Halloween dla miłośników Tim'a Burton'a. Jest to dla mnie bardzo wyjątkowe zdobienie- Czemu? Bo jest to pierwsze zdobienie jakie kiedykolwiek wykonałam na paznokciach. Serio! Nie mam niestety zdjęcia tego pierwszego. Strasznie tego żałuję, bo teraz miała bym fajne porównanie jak to poprawiły się moje umiejętności przez ten rok. Nieco ulepszyłam zeszłoroczną wersję i w tym roku Jack świeci :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* LeMax lakier biały
* My Secret #121
* Essence Glow in the night Top Coat
* Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat
* Pedzelek do linii Essence
* Sonda z Essence








Strasznie podoba Mi się to mani i nie tylko ze względu na fakt, że jestem ogromną fanką tego filmu. Ono świeci, w ciemności, a że nigdy nie miałam do tej pory świecących paznokci jaram się tym faktem :) Essence naprawdę się postarało i top daje radę, ale na zdjęciach bardzo ciężko było to uchwycić. Całkowita ciemność i mój aparat wymięka, mięczak z niego straszny. Efekt był mniej więcej taki jak poniżej minus ostrość. W rzeczywistości jest znacznie mniej oczojebny.


Nakręciłam również filmik zachęcam Was do obejrzenia. Jeśli nie dla samego tutorialu, to dla muzyki. Jest świetna :)



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Świetne, zwłaszcza efekt nocny jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są! Ja tez dzisiaj zmalowałam haloweenowy mani, czeka już tylko na pokazanie.:)
    Mój aparat jest jeszcze większym mięczakiem;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :D uwielbiam tego szkielecika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdobienie!! A przez filmik teraz będę chodzić i nucić :))

    P.S. Super zmiana tła :) Myślałam, że weszłam gdzieś indziej, a nie do Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :) uwielbiam Burtona uwielbiam ten wzorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mani !! Cooo to za kawałek w tle tutka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super mani, taki straszno - mroczny ^^
    ps. u mnie aktualnie konkurs na mani halloweenowy, zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyszlo :)!! zgapiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdobienie ;)
    masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to! Genialne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow widzę że u Cb już też halloweenowo :) extra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa super - efekt bombowy szczególnie w ciemności, bardzo podoba mi się ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem co powiedzieć, są tak boskie że aż... ahh. super efekt a w ciemności to wymiata

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mani. Czy jak użyłaś topu na wszystkie paznokcie to nie przytłumił on efektu świecenia w nocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, top nie maił wpływu na fluorescencyjność :)

      Usuń
    2. Hura w takim razie spróbuję u siebie :D

      Usuń
  15. genialne mani! :D uwielbiam połączenie bieli z czernią, więc pozwolisz, że spapuguje sobie w okolicach końca miesiąca :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*