Lakier o zapachu, dopiero co, dojrzałego kiwi. Zapach utrzymywał się, mimo mycia rąk 3 dni. Kiwi od My Secret stanowi idealne uzupełnienie...

My Secret 167 Kiwi

By | 10/17/2013 36 comments
Lakier o zapachu, dopiero co, dojrzałego kiwi. Zapach utrzymywał się, mimo mycia rąk 3 dni. Kiwi od My Secret stanowi idealne uzupełnienie mojej marmurkowej kolekcji od LeMax.


Nie będę was zamęczać technicznymi informacjami o tym lakierze, bo swojego czasu sporo się o nim pisało. Powiem jedynie, że kolor, pigmentacja, konsystencja i te matowe czarne drobinki, wszystko jest na duży '+'. Dodałam jedynie złoty ornament z BPS <TUTAJ> Lakier jest na tyle ozdobny sam w sobie, że nie chciałam go przytłoczyć żadnym zdobieniem.









A Wy co sadzicie o tej pachnącej serii od My Secret?

Mnie jedynie skusiła zieleń ze względu na czarne drobinki.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Az tak długo pachnie ?! :o A w dodatku śliczny jest ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach oczywiście tracił na intensywności z każdym dniem, ale dało się wyczuć :) Trochę dziwnie to co prawda wyglądało, bo co chwile wąchałam ręce ;p

      Usuń
  2. Jak dla mnie pachniał jakiś kosmetykiem, a nie kiwi :D Bardzo specyficznie. Lubię go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi akurat przypomina takie dopiero co dojrzałe kiwi, jeszcze twarde nienadające się do jedzenia. Bez tej słodkawej nuty.

      Usuń
  3. Też mam ten lakier i nawet zrobiłam już jakiś czas temu wpis na jego temat;) śliczne masz paznokietki moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze go mieć, wiem to od dawna, ale dostęp słaby :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natury coś znikają.. kiedyś tyle ich było, a teraz

      Usuń
  5. Mogłoby być więcej tych drobinek moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło by być tyle co w LeMaxach oj to by było super, ale nie będę narzekać

      Usuń
  6. Jest bardzo intrygujący. Strzał w dziesiątkę z tym złotym ornamentem! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier i też jakiś czas temu o nim pisałam. Dostałam go od siostry i jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. patrzałam na te zapachowce ostatnio w Naturze bo były w promocji, ale jakoś nic mi tyłka nie urwało ;) świetnie się prezentuje z tym ornamentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak się koło niego jakiś czas kręciłam, ale promocja ostatecznie mnie przekonała.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo w promocji był niedawno jakoś 5zł kosztował.

      Usuń
  10. piękny jest ;) nie mam niestety żadnego lakieru z tej serii, ale z tego co widziałam w sklepie, ten zielony był najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jako jedyny był inny. Tamte jedynie zapachem się wyróżniały co mnie specjalnie nie rusza. Jako dodatek do fajnego koloru super, ale dla zapachu kupować...

      Usuń
  11. wolę jednak wersję od Softera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam porównanie u Tamit chyba i różnica niewielka. Z tym, że do Softera nie mam dostępu :/

      Usuń
  12. Nie mój kolor, ale ładnie się prezentuje na Twych paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Zupełnie o nim zapomniałam, mam go w zbiorach, ale jeszcze nim nie malowałam ;p Z tej serii miałam też kolor 169 candy, również długo pachniał ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam lakier :D boski jest :D długo się trzyma i pachnie cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier, efekt fajny, ale drażni mnie jego zapach... Wolałabym żeby pachniał zwykłym lakierem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze to ujęłaś te kwiki świetnie wpasowuje się w lemaxy które właściwie są takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak nie przepadam za zielenią tak ten mi się podoba bardzo i dobrze, że nie zrobiłaś żadnego zdobienia bo ten złoty dodatek się pięknie i delikatnie z tym lakierem komponuje a co ważne nie przygasiło tych czarnych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam całą letnią kolekcję, zieleń była pierwsza - te drobinki chyba wszystkich urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie kolorki :) mocny i nasycony :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*