Gradient wykonałam jako bazę pod zdobienie na Halloeen. Jestem jednak chora i szybko opadłam z sił, więc zdobienie nie zostało wykonane. N...

Summer Gradient & Golden Rose Jolly Jewels #123

By | 10/21/2013 30 comments
Gradient wykonałam jako bazę pod zdobienie na Halloeen. Jestem jednak chora i szybko opadłam z sił, więc zdobienie nie zostało wykonane. Na gradient nałożyłam JJ 123 i efekt przeszedł moje oczekiwania. Myślałam, że będzie nudno, a jest radośnie i błyszcząco. 


Pierwszy raz użyłam lakieru Safari i w pełni podzielam zachwyty nad nim. Jak za cenę 3zł lakier odznacza się naprawdę dobrą jakością. 3warstwy do pełnego krycia przy żółtym odcieniu, jest całkiem niezłym wynikiem. Na białej baze wystarczą 2 warstwy. 
Mały palec 3 warstwy żółtego, pozostałe paznokcia biała baza i 2 warstwy żółtego.







Pomarańczowy lakier, którym zrobiłam gradient to Wibo Gel Like #2 Electric Orange
Całość pokryłam Golden Rose Jolly Jewels #123 i to on nadał całości charakteru. Bez niego był by to tylko zwykły gradient, a tak jest DeLux :)

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Jak dla mnie luxmalina czyli to samo co u Ciebie delux :) mi się podoba nie wiem jak innym ale faktycznie gdybyś nie dodała JJ GR to byłoby tylko gradientowo, a tak dodaje całości uroku mimo iż jest dodany delikatnie. Szkoda, że nie zobaczyłam Twojego mani halloweenowego bo znając Ciebie to szykowałaś coś extra. Czasem tak bywa i to nie jest od nas zależne. Lubię firmę Safari. Ja mam z tej firmy żółty neonowy ale ten też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nawet i dobrze wyszło, bo zrobiłam parę dni później inne zdobienie halloween'owe i jest dużo lepsze. Zdecydowanie bardziej graficzne i czasochłonne :)

      Usuń
  2. świetne połączenie ;) gradient wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Safari ma cudowne kolory :) Ich biały lakier idealnie kryje przy pierwszej warstwie! Niestety trafiłam na niego tylko raz - teraz nie mogę go znaleźć :/

    Wzorek jest przecudowny! Widać maleńką różnicę między tymi 3 warstwami a białą bazą + 2. Gradient jest fantastyczny! Z Jolly Jewels całość wygląda fenomenalnie! O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Faktycznie widać niewielką różnicę na paznokciu bez bary. Kolor jest minimalnie mniej żywy, ale to jest zauważalne jedynie przy zestawieniu paznokci obok siebie.

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba, ten JJ naprawdę dodaje uroku temu gradientowi, a kolory takie energetyzujące ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ci to wyszło !! Ten brokat nadaje charakteru całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dokładnie, brokat jest taka kropka nad i

      Usuń
  6. Mój czytnik RSS wyświetla posty bez samej otoczki bloga i dopiero teraz zauważyłam jak ładnie Twoja strona wygląda :D Bardzo mi się podoba, to dopasowanie do pory roku jest ekstra :D
    JJ fantastycznie tu wygląda, dzięki niemu i dzięki tym energetycznym kolorom całość przyciąga uwagę i wygląda super! Świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że Ci się podoba. Róż już Mi się znudził i miałam też wrażenie, że jest zbyt przytłaczająco. Teraz lepiej wszystko widać :)

      Usuń
  7. to połączenie wygląda genialnie. jj baardzo tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda :D Troche dyniowo :p a te drobinki wyglądają jak cukiereczki na tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite <3 zakochałam się w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gradient piękny :D od razu przypominają mi wakacje :D efekt mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze ja nie mogę znaleźć tych lakierów Safari-co prawda kupiłam niedawno w sklepie po 3 złote z identyczną zakrętką i kształtem buteleczki, ale bez nazwy firmy ;/
    Śliczne to zrobiłaś, jestem por wrażeniem- bardzo jesienne i w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je darowałam w Chińskim Centrum, ale ten twój skoro ma taka nakrętkę to na pewno Safari.

      Usuń
  12. gradient fantastyczny! a ten brokat na koniec to strzał w 10. świetny efekt ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Safari, za cenę i kolory :)
    gradient wyszedł "perfekto", a JJ, tak jak piszesz, dodaje całości charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie dokończyłaś zdobienia halloweenowego, chętnie bym takie zobaczyła :) Baza już była dobra ;p Ale JJ też fajnie się tutaj prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś wrócę do tego zdobienia i tym razem je dokończę.

      Usuń
  15. *.* ten top Golden Rose wygląda w tym zestawie świetnie. A lakiery Safari są gut, szkoda tylko że dosyć szybko gęstnieją.

    OdpowiedzUsuń
  16. nagle zrobiło się ciepło:D piękny efekt uzyskałaś, a pomysł z GR poprostu świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym słowem bosko :D Top GR pasuje tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie to wygląda :D Nie wpadłabym na to, że ten biało czarny top tak tu będzie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*