Ścinać paznokci Mi się nie chciało, ale na zabawę tasiemką do zdobień miałam ochotę :) Tyle się naoglądałam trójkątów na paznokc...

Triangle Nails

By | 10/09/2013 24 comments
Ścinać paznokci Mi się nie chciało, ale na zabawę tasiemką do zdobień miałam ochotę :)


Tyle się naoglądałam trójkątów na paznokciach, że po prostu musiałam spróbować. Zdobienie wykonałam na różowym Essence <TUTAJ> Pierwszy raz użyłam tasiemki do zdobień i powiem wam, że to jest rewelacja. Dużo lepiej się nimi pracuje niż zwykłą taśmą. Swoja tasiemkę zakupiłam na BPS <TUTAJ> nie radzę tam jednak kupować, bo ostatnio coś paczki nie dochodzą. Ja na swoją czekam ponad miesiąc i nie jestem jedyna :(






Tutaj zdjęcie ręki, której nie miałam już siły ścinać. Chodziłam tak przez jeden dzień po mieście, a co Mi tam za większa wariatkę i tak mnie już nie wezmą ;p


Zapomniałam napisać, że całość jest pokryta Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat. 

I jak Wam się podoba ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Jakie piękne! Na krótszych paznokciach zdobienie wygląda nawet lepiej :)
    Nie strasz mnie z BPS, ja właśnie czekam na paczkę od jakichś 2-3 tygodni i mam nadzieję, że już lada chwila dojdzie do mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez na krótszych znacznie bardziej się podoba. Co do BPS tez mam taką nadzieje , że dojdą. Jednak tyle czasu to nigdy nie czekałam.

      Usuń
    2. Zmieniły się przepisy odnośnie przesyłek z Chin i ponoć wszystko jak leci prześwietlają. Ostatnio było tez u nich święto jakieś. dlatego są opóźnienia. Tez czekam od miesiąca ma paczkę i nic :/

      Usuń
    3. Nie miałam o tym pojęcia. Dzięki za info, nawet sobie nie wyobrażasz jak Mi poprawiłaś humor tym komentarzem :)

      Usuń
    4. O fajnie wiedzieć :D bo też czekam na zamówienie ;)
      A zdobienie wygląda świetnie :) tak równiótko i pięknie :)

      Usuń
  2. Zdobienie jest super, bardzo mi do Ciebie pasuje (i te krótkie pazurki też takie urocze).
    A z paczką mnie nie strasz :( czekam na swoją pierwszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet od Daisy Mi paczka jeszcze nie doszła, a zazwyczaj po 10 dniach roboczych miałam. Naprawdę dziwna sytuacja z tymi paczkami. Mam nadzieje, że dojdą, bo sporo rzeczy zamówiłam.

      Usuń
  3. świetny mani! na krótszych lepiej to wygląda, tak wg mnie ;)
    nie dochodzą.. ach, mam nosa! Zastanawiałam się, ale stwierdziłam, że nie, lepiej nie, poczta zbyt często mnie zawodziła..
    ale mam nadzieję, że ta sprawa się wyjaśni i dostaniesz swoją paczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w sumie na kilka paczek czekam i to mnie najbardziej martwi.

      Usuń
  4. świetne te trójkąty, lakier bazowy ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne paznokcie, moja przyjaciółka podobne robi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedobrze się dzieje, mam nadzieję, że jak najszybciej dostaniesz paczuszki
    a zdobienie świetne, mnie również podoba się bardziej w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na krótkich pazurkach wygląda o wiele lepiej :) Bardzo lubię trójkąty, ładnie wysmuklają płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podoba mi się bardziej na krótszych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt superowy i też chcę zrobić te trójkąty ale ciągle coś innego wychodzi, Czekam też nadal na paczkę z BPS i lipa nie ma jej w dalszym ciągu no cóż nie opłaca się tam kupować bo za długo idą te wysyłki wolę raczej już zamawiać w PL bo szybciej dochodzą :) na krótkich mi się bardziej podobają może temu że są mniejsze te trójkąciki? nie wiem chyba tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, fajny efekt uzyskałaś :) Podoba mi się :) Ja swoje paznokcie dziś ścięłam ech..

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie to wygląda...:) ja mam tak długo krótkie, że marzę o szponach:D
    Może coś z pocztą? u mnie ostatnio tez cyrki były.., paczki z Polski szły 2 tyg:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobienie piękne jak na pierwszy raz z tasiemką świetnie - chociaż jak sama piszesz, niebo a ziemia w porównaniu z zwykłą taśmą :) Zmiany na blogu też ciekawe, ta czcionka jest świetna^^

    OdpowiedzUsuń
  13. są genialne! i tak doskonale wykonane te trójkąty ;]

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*