Zdobienie wykonane na konkurs u Nails by Weronika . Po udanej zabawie farbkami, do zdobienia Hallowen'owego postanowiłam dalej się ba...

Autumn Nails

By | 11/06/2013 25 comments
Zdobienie wykonane na konkurs u Nails by Weronika. Po udanej zabawie farbkami, do zdobienia Hallowen'owego postanowiłam dalej się bawić :) Nie miałam jednak pojęcia co zmalować, jesienne klimaty jakoś mi nie leżą. Z pomocą przyszedł jednak Pinterest :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Wibo Gel Like #10 Mglista Poświata
* Zielona, czerwona, żółta i czarna farbka akrylowa
* Bezbarwny lakier Safari
* Cienki pędzelek BornPrettyStore <TUTAJ>  










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. wow świetnie Ci to wyszło! jestem pod dużym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! A to zdjęcie z żółtym liściem wygrywa wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      To był najładniejszy listek z całego bukietu :)

      Usuń
  3. Wyszły Ci naprawdę pięknie. Gratuluję wyróżnienia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a to wyróżnienie niesamowicie mnie ucieszyło. Trochę się nad tymi paznokciami nasiedziałam.

      Usuń
  4. Cudne! Uwielbiam wszelakie liściaste motywy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz malowałam liski i okazały się trudniejsze w wykonaniu niż myślałam.

      Usuń
  5. pięknie :)
    bardzo klimatycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne manie <3 no i gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne ;) jedno z najlepszych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie ci to wyszło, zdobieniowy geniusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia z tymi listkami! ;) Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, kolorowe, jesienne czego chcieć więcej :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! Świetny! :D
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie!! Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaaaaaaaaa, ale cudenka wyczarowalas, zdolniacha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są, a zdjęcia bardzo ładnie wyszły, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*