Banalne zestawienie na dni, gdy nic się nie chce. Pogoda depresyjna i najchętniej bym cały dzień spała, ale coś na pazurkach trzeba zmalow...

Golden Rose Paris Magic Color #309

By | 11/11/2013 25 comments
Banalne zestawienie na dni, gdy nic się nie chce. Pogoda depresyjna i najchętniej bym cały dzień spała, ale coś na pazurkach trzeba zmalować. Postawiłam więc na ciemny błyszczący lakier i 'zdobienie' z ćwiekami.


Lakier bazowy jest przepiękny, niestety z powodu braku słońca na zdjęciach tego nie widać. Próbowałam z lampą błyskową i przy jarzeniówkach, ale nic to nie dało :( Na zdjęciach lakier ma 3 dni i jedynie końcówki się nieznacznie przetarły, co jest niesamowitym wynikiem przy serii Paris. Biały lakier to LeMax, a ćwieki pochodzą z 2 karuzeli od BornPrettyStore <TUTAJ> i <TUTAJ>








I jak Wam się podoba taki minimalizm na paznokciach?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie ;)
    Bardzo mi sie podoba ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek prezentuje się super!



    Zapraszam do mnie i do obserwowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba :D a te cwieki na białym lakierze idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier ma obłędny kolor,a zestawienie z tymi ćwiekami wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne ćwieki. a lakier w sam raz na mijające dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki genialny kolor ma ten lakier ^^
    no i... znowu mnie kusisz ćwiekami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba. uwielbiam te ćwieki. Można wyczarować na paznokciach naprawdę świetne mani :) Lakier z GR ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądają dwie wielkości ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna śliwka! Idealna na jesień i idealna do zdobień :) Kolor taki bardzo elegancki, ozdobny i pełen przepychu - tak mi się wydaje przez to mienienie i błyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie odczucia, że ten lakier jest bardzo strojny :)

      Usuń
  11. Cudownie wygląda z tymi ćwiekami. :) Zdobienie niezwykle eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek !
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten lakier...kolor szalenie mi się podoba. Może gdzieś go dorwę jeszcze?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie on-line Golden Rose http://sklep.goldenrose.pl/art207,paris_magic_color_lakier_do_paznokci,o_gtm.html
      Ale na ich stoiskach tez powinien być :)

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba! :)
    lubię minimalistyczne mani. są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze byłam ciekawa tej serii lakierów od GR, ale mimo wszystko żadnego nie mam, troszkę żałuję bo ten jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka lakierów z tej serii i jakością nie zachwycają, ale ten jest naprawdę świetny.

      Usuń
  16. nie lubię tej serii.. Nie chodzi o lakier - bo jakościowo jest ok ale o buteleczkę. Niby ładna ale niech tak zaschnie to odkręcić poźniej graniczy z cudem xD :) kolorek bardzo mi się podoba :) mani również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam. Zajmują dużo miejsca, a ich odkręcanie ... na każdej nakrętce widać moje ślady zębów ;p

      Usuń
  17. a ja zawszę się koło nich kręcę i teraz już wiem że kupię ten też ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ahh ta Twoja miłość do ćwieków :D chyba mnie tym zaraziłaś - niesamowicie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*