Jak wiecie nie przepadam za piaskowymi lakierami, ale to cudeńko wszystko zmieniło. Miłość od pierwszego użycia. Wiem, wiem Ameryk...

Ados Texture Effect #01

By | 12/27/2013 24 comments
Jak wiecie nie przepadam za piaskowymi lakierami, ale to cudeńko wszystko zmieniło. Miłość od pierwszego użycia.


Wiem, wiem Ameryki nie odkryłam i większość z Was już ten lakier posiada. W moje rączki wpadł jednak dopiero teraz. Nie ma śniegu na dworze, to będę mieć go na paznokciach. O lakierze rozpisywać się nie będę, bo jest cudowny pod każdym względem (konsystencja, krycie, struktura itp.) 









I jak Wam się podoba, śnieg na paznokciach?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Jaka cena tego cudenka i gdzie go kupilas ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W osiedlowej drogerii za 10zł, ale można znaleźć taniej. Ja chyba nieco przepłaciłam.

      Usuń
  2. Podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja go nie posiadam a szkoda bo jestem w nim zakochana od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowy piach, wygląda trochę jak szron :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go jeszcze na wakacjach i wróciłam do niego niedawno:)
    Szkoda tylko, ze lakier po prostu się brudzi. Jak zasypałam go szarym cieniem to zmyć się nie dało całkiem za nic:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Mi się mało ubrudził, do pułki nie wsadziłam palucha do eyelinera :p

      Usuń
  7. Ja również uwielbiam ten lakier :) Idealny do wielu zdobień jak i solo

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go ostatnio pokazywałam cud miód i orzeszki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam go już u Sylwii i mi też się spodobał tyle że u mnie ich nigdzie nie widziałam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :D Musze go w końcu dorwać :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ! Gdzieś je u mnie widziałam i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tego adosa :) wygląda idealnie jak śnieg !

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt ładny ;) ale nie lubię białego lakieru na paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny świeży efekt :) Jeden z niewielu matowych piasków, które chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo! Chciałabym się nim zaopiekować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się zakochałam w niebieskim odcieniu teksturki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*