Kolejna propozycja na świąteczne zdobienie. Poszłam na łatwiznę i użyłam naklejek całopaznokciowych od BornPrettyStore < TUTAJ > Id...

Christmas Nails

By | 12/21/2013 20 comments
Kolejna propozycja na świąteczne zdobienie. Poszłam na łatwiznę i użyłam naklejek całopaznokciowych od BornPrettyStore <TUTAJ> Idealnie pasują na Święta, a ja w życiu przecież własnoręcznie nie namaluje psa w czapce Św. Mikołaja.


Do wykonania tego mani użyłam:
* LeMax Shine Holographic #Czerwony
* Sephora #L68 Picnic in the park
* Holograficzny top od PROMOTO-PROMOTO 
(wszystkie napisy Mi się starły i nie znam nawet nazwy)
* Naklejki całopaznokciowe z BornPrettyStore <TUTAJ>

Jak za chwilkę zobaczycie na zdjęciach, nie mogłam zdecydować się na jeden kolor lakieru. Pomalowałam więc jedną rękę na czerwono, a drugą na zielono. A co Mi tam ;p
Elementem wspólnym jest naklejka psiaka w czapce Św. Mikołaja. Naklejki są super, ale niestety bardzo duże i musiałam uciąć mu łapki, bo mam za krótki paznokcie. Taki ze mnie brutal. Dodatkowo zaokrąglona część naklejki (ta co idzie koło skórek) znajdowała się od strony łapek. Zmieniłam więc kształt całej naklejki, bo same łapki psa na paznokciu to nic ładnego. To by było na tyle zapraszam do oglądania zdjęć, a ja lecę malować kolejne śnieżki :)












Jeśli robiąc zakupy na BornPrettyStore.com użyjecie kodu CLL91 otrzymacie 10% zniżki. Wysyłka jest zawsze darmowa






I jak Wam się podoba ?
Mani ma już 3 dni stąd te starte końcówki.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Dla mnie pieski nie bardzo (ja ogólnie mam bunt na wszelakie świąteczne zdobienia), ale połączenie czerwieni i zielonego z tym topperkiem jest wręcz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Top jest niesamowity. Zakochana w nim jestem.

      Usuń
  2. Te naklejki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiaki są mega urocze i żałuję, że takie krótkie paznokcie mam. Gdybym miała dłuższe to na każdym bym miała psiaka :)

      Usuń
  3. Całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt :D Samo to, że pomalowałaś paznokcie na obu rąk inaczej jest fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie prezentują się te zielone i czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam takie mixy lakierów na jednej dłoni jeden kolor a na drugiej drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super Ci wyszło :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale oryginalne naklejki, obie wersje kolorystyczne fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wymalowałaś te psiaki to dla mnie nowość i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski mani ;) fajne te naklejki
    haha ale synchronizacja, właśnie skończyłam jakiś czas temu malować świąteczne pazurki... też z naklejkami bps, też z jedną ręką na zielono drugą na czerwono i też z topperem :D hehe a dopiero teraz czytam twój post ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne naklejki ;) takich jeszcze nie widziałam ,top jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. I really enjoyed the article. It is always nice when you can not only be informed, but also entertained!
    Base Jumping Games

    OdpowiedzUsuń
  13. haha psiaki są świetne :) fajny mani :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*