Dosyć proste zdobienie Świąteczne. Zawsze chciałam wykonać paznokcie ombre i w końcu to zrobiłam. Bardzo Mi się podoba efekt końcowy i s...

Green Ombre & Christmass Tree

By | 12/16/2013 23 comments
Dosyć proste zdobienie Świąteczne. Zawsze chciałam wykonać paznokcie ombre i w końcu to zrobiłam. Bardzo Mi się podoba efekt końcowy i sądząc po ilości komplementów jakie otrzymałam pod ich adresem Wam też powinny się spodobać :)


Do wykonania tego mani użyłam (od kciuka):
* Essence Colour 3 #04 A walk in the park
* Sephora #L68 Picnic in the park
* LeMax #Biały
* Essence Nail Art Special Effect! Topper #08 Night in Vegas
* Naklejki z BornPrettyStore <TUTAJ>.
* Sonda z Essence
(Choinka wykonana lakierami powyżej)  









I jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Mani jest śliczne:) A te naklejki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zauroczona kropkowaną choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mani! Bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Choinka wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super się prezentują paznokcie, zwłaszcza podoba mi się serdeczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna choineczka :) kropkowa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rok temu robiłam taką choineczkę ale Tobie wyszła o wiele ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne kropeczkowe choineczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ;) świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jajaja pieknie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda zieleni nie lubię, ale to mani mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna taka kropkowana choinka :D A ombre jeszcze nigdy nie miałam na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł na tę choineczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te choinki :) bardzo podobają mi się Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*