Zdobienie wykonane specjalnie na konkurs u Kosmetycznie i życiowo , ale z przyczyn technicznych nie weźmie w nim udziału. Zapomniałam o ka...

Santa Claus Reindeers

By | 12/12/2013 29 comments
Zdobienie wykonane specjalnie na konkurs u Kosmetycznie i życiowo, ale z przyczyn technicznych nie weźmie w nim udziału. Zapomniałam o karteczce do zdobienia ;p


Zdobienie wykonałam farbkami akrylowymi przy użyciu pędzelków od KKCenterHk, które pokazywałam Wam <TUTAJ> Za bazę posłużył lakier Golden Rose Matte Velvet #103. Uroczy napis i renifer na kciuku pochodzą z zestawu naklejek od BornPrettyStore <TUTAJ>. 
To tyle jeśli chodzi o dane techniczne. Zapraszam do oglądania zdjęć!






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Cudowne <3 Szkoda, że zapomniałaś o karteczce :/
    Ale pewnie jeszcze coś zmalujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale mówi się trudno. Zmalować nic nie zdążę, ale jakoś to przeżyję :)

      Usuń
  2. Oooo! Jestem zachwycona! Nie mogę uwierzyć, że narysować z taką dokładnością te maleństwa... Perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Renifery trochę zachodu mnie kosztowały, ale jestem generalnie zadowolona. Chociaż Rudolf wyszedł trochę jak pies :)

      Usuń
  3. Rewelacja i miałaś wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne reniferki :) i ten Mikołaj w saniach hehe przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naklejany renifer nie umywa się do tych malowanych! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdobienie! :) jaka szkoda.. lipa z tą karteczką, ale jestem zdolna do podobnych rzeczy. Nie chcę chyb wiedzieć ak bardzo się wściekłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet nie tak bardzo. Bardziej się śmiałam ze swojego gapiostwa ;p

      Usuń
  7. zmiażdżyłaś system, takie małe elementy farbkami zmalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe :) masz niesamowite pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne renifery! Może karteczka będzie Ci wybaczona... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgłosiłam pracy wcale. Zapomniałam o karteczce więc nie wysyłałam zgłoszenia. Regulamin to regulamin i trzeba być fer wobec innych uczestników.

      Usuń
  10. Świetny zaprzęg! Super Ci to wyszło, bardzo mi się podoba :D
    Ja bym nie potrafiła zrobić takich cienkich linii a mam podobne pędzelki ;p A może to zależy też od farbek? Ty je jakoś rozwadniasz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę rozwadniam, bo man takie zwykłe strasznie gęste farbki. Bardzo mało jednak je rozcieńczam, bo maja fatalna pigmentację.

      Usuń
  11. pięknie wyszło :D a ten niebieski cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobienie, szkoda, że zapomniałaś o karteczce :( Jedyne co mogłabym zmienić to może nieco jaśniejsze tło, ale tak czy siak jest świetne :) Ja udziału niestety w ogóle nie biorę w tym konkursie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wiesz cofam to jaśniejsze tło - zapomniałam, ze siedzę na komputerze mojego A. u niego wszystko jest strasznie ciemne i ma ostre kolory, pewnie jest dużo jaśniejsze niż ja je widzę na kompie :D

      Usuń
    2. Tło w zamyśle miało być kobaltowe, ale nie zakupiłam jeszcze takiego lakieru. No nie wiem czy aż tak dużo ciemniejsze widzisz na kompie, bo to mikołaj wieczorowa pora jest. Tak żeby dzieci nie widziały jak roznosi prezenty ;p

      Usuń
    3. Ja ledwo co widzę renifery więc raczej za ciemno to u mnie wygląda^^

      Usuń
  13. wspaniałe zdobienie, szkoda że zapomniałaś o karteczce ;/
    a ta naklejka z napisem świetna ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona, jak zmalowałaś takie drobniutkie reniferki na paznokciu? niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*