Początkowo śnieżki miały być neonowe na białej bazie. Neonowe lakiery okazały się jednak bardzo słabo widoczne i po teście na 1 paznokciu ...

Snowflake Nails II

By | 12/30/2013 16 comments
Początkowo śnieżki miały być neonowe na białej bazie. Neonowe lakiery okazały się jednak bardzo słabo widoczne i po teście na 1 paznokciu zrezygnowałam. Ostatecznie wykonałam złote śnieżki na czarnej bazie, które są bardzo eleganckie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Płytka do stempli z BornPrettyStore <TUTAJ>

Płytka jest rewelacyjna. Detale na niej 'wygrawerowane' są duże i bardzo ładnie się odbijają. Przy dobrym stemplu i wprawionej ręce będzie widać każdy detal :) Ja takiej wprawy nie mam, a i tak wszystko się całkiem ładnie odbiło.  Niestety BPS wycofało dosyć sporo płytek (Myszka Miki ) i będę zmuszona szukać ich na Ebay. Nie ogarniam zbytnio zakupów na Ebay, bo ja nawet Allego nie lubię za bardzo. No cóż mówi się trudno i żyje dalej. Zapraszam do oglądania zdjęć.










Naoglądałam się na YT różnego rodzaju podsumowań roku i postanowiłam stworzyć własne. Jako, że prowadzę blog paznokciowy, zapraszam do obejrzenia tego co się na nich działo w roku 2013. Swoją drogą zachęcam Was do stworzenia własnych filmików, będziecie w szoku ile tego jest. Ja byłam :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Piękne, cudowne, idealne <3 Cały czas czaję się na tą płytkę ale na serio boję się, że zaś mi się nic nie odbije. A tak bardzo chce złote albo srebrne na bieli.. Chyba, że zmaluje.. Za dużo babrania się! xD
    I uwielbiam podsumowania, widać jak bardzo zmienia się nasz podgląd ;) A u Ciebie (i u mnie w sumie też) i długość paznokci :D
    Wszystkiego dobrego w 2014 Mroofa! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mani :) Zastanawiam się nas ta metoda stemplową, bo widzę, że efekt jest nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie śnieżynki a ja zaś się czaje na płytkę ze śnieżynkami i na razie musze poczekać :) a filmik już drugi taki dziś widziałam i strasznie mi się podoba :) faktycznie sporo tego Ci się uzbierało. Ja tez myślę zrobić taki ale dopiero po nowym roku w wolnej chwili, ciekawe ile u mnie tego będzie :)
    Szczęścia i wszystkiego dobrego Ci życzę w nowym roku oby był równie bogaty w zdobienia co i ten :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny efekt ;) wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje, bardzo ładnie pasuje na zbliżający się Sylwester. Wszystkiego Dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wyszło świetnie! Cudowna płytka - przepięknie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdobienie, jaka genialna płytka, ile tam jest śnieżynek ^^
    tak mi się rzucił w oczy GR #35, dzisiaj też nim paznokcie potraktowała, ale jak on mnie wkurza, mam taki pędzelek krzywo ścięty że masakra...
    pomysł na takie podsumowanie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio widzę wiele zdobień czarno-złotych. Muszę przyznać, że Twoje szczególnie mi się podobają. Śnieżki genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala, slicznie. jak zawsze dopracowane i bardzo eleganckie :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie, super te śnieżynki :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Im not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? Ill check back later on and see if the problem still exists.
    jeux video

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, to mani jest przepiękne. lubię połączenie złota z czernią

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie kolorów i płytka na pewno rewelka! :>

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*