W tą niedziele odbył się 22 finał WOŚP z tej okazji postanowiłam pomalować swoje paznokcie na czerwono. W międzyczasie obejrzałam filmik T...

Essence Colour 3 #03 Kiss on top of the rock & Dancing in the streets

By | 1/13/2014 10 comments
W tą niedziele odbył się 22 finał WOŚP z tej okazji postanowiłam pomalować swoje paznokcie na czerwono. W międzyczasie obejrzałam filmik TheOleskaaa i domalowałam białe serduszka. Mój lakier jest już tak gęsty, że wyszły one strasznie nieudolnie.


Do wykonania tego mani użyłam tytułowego Essence. Okazał się fenomenalny, bo piękne krycie uzyskałam już po jednej warstwie. Jako drugiej użyłam pomarańczowego topu i jak widać nie było żadnych prześwitów. Kolejny świetny lakier z niestety wycofanej serii :( Fajnie by było gdyby wypuścili inne kolory w takiej wersji i jakości :)






I jak Wam się podoba?
Malowaliście jakoś paznokcie na WOŚP?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Świetne mani :) Szkoda, że wycofali tą serię lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny kolor i plus za dobre krycie. A serduszka sa genialne! Masz super pomysly na wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie! te serduszka trochę mi się z chmurkami kojarzą :) tak jak patrzysz w niebo i widzisz chmurę w kształcie serca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna czerwień ;) zawsze dziwią mnie te nazwy kolorów essence :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przechodzę kurację odżywką iw ogóle nie maluję chwilowo paznokci, serduszka są urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie wczoraj przyglądałam się moim lakierom z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*