Kolejny Carnival w mojej kolekcji. Och jak ja uwielbiam tą serię.  Do wykonania tego mani użyłam: * Rimmel 60seconds #620 How D...

Golden Rose Carnival #12

By | 1/04/2014 30 comments
Kolejny Carnival w mojej kolekcji. Och jak ja uwielbiam tą serię. 


Do wykonania tego mani użyłam:
* Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
Golden Rose Carnival #12
* Golden Rose Gel Look Top Coat

Carnival #12 jest jedynym topem z tej serii zawierającym 4 kolory drobinek. Mamy w nim czarne, turkusowe i czerwone heksy, oraz białe piórka. Na paznokciach wygląda obłędnie i nie sprawia żadnych problemów podczas aplikacji.









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejszy Carnival jakiego widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny Goldenek, świetnie wygląda na tej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było mnie jeszcze przy stoisku GR, ale boje się, że jak już się tam znajdę to wykupię wszystkie :))
    Świetnie trafiłaś z kolorem podkładu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No GR tyloma lakierami teraz kusi, że można zbankrutować.

      Usuń
  5. Mam tego jaśniejszego Rimmela i teraz stwierdzam, że chce ciemniejszego, bo ładniej sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa lakiery idealnie ze sobą współgrają. Uwielbiam je ♥

      Usuń
  6. z ciemniejszym fioletem wygląda bardzo fajnie, ja skusiłam się na wersję białą, bo wiem że wykorzystam ją bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój ulubiony top, nie tylko w tej serii, tylko w ogóle , ale muszę powiedzieć że na fiolecie traci moim zdaniem cały urok, wcale mi się nie podoba to połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SĄ różne gusta Mi na filecie najbardziej się podoba.

      Usuń
  8. Nie wiem czy dałabym akurat fiolet pod ten glitter, ale ciekawie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę świetny lakier :) Bazowe też niczego sobie - akurat mam Rimmel Salon Pro i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha Ty wiesz że ja fiolety lubię więc w każdej postaci je przyjmę do serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki:)i bardzo fajnie to wszystko do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciemniejszy fiolet śliczny ;) Ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajną bazę wybrałaś ;) ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny na fiolecie, tego jeszcze nie próbowałam a go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten goldenek jest fajny, jak dobrze że mam go u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to dziwnie zabrzmi, bo ja jestem kolorowa, ale dla mnie to połączenie kolorów w GR jest bardzo ...zwariowane i jakieś nietypowe. Nie pomyślałabym, że będzie tak fajnie wyglądało na fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio podoba mi się taki pastelowy fiolet ale w połączeniu z tym topem GR wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten top, na początku mi się nie podobał, uważałam, że za dużo się dzieje, ale jak widziałam go na różnych blogach to zaczął mi się coraz to bardziej podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe :) Na początku ta seria o mnie nie przemawiała a teraz sama któryś z chęcią bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tym fiolecie wygląda, świetnie. Też muszę spróbować takiego połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się to połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tego carnivala, ale jakoś jeszcze ani razu nim nie malowałam :P a na fiolecie (a właściwie dwóch) wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*