Jak zobaczyłam TO zdobienie u Nails Revolutions by Alicja Fik zakochałam się momentalnie. Zamówiłam więc różowa tasiemkę i postanowiłam ...

Meybelline ColoRama #06 & Tasiemka z BornPrettyStore

By | 1/06/2014 18 comments
Jak zobaczyłam TO zdobienie u Nails Revolutions by Alicja Fik zakochałam się momentalnie. Zamówiłam więc różowa tasiemkę i postanowiłam spróbować odtworzyć jej dzieło.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Meybelline ColoRama #06
* Safari Trendy! Colour! #Przezroczysty
* Płytka do stempli z BornPrettyStore <TUTAJ>
 
Początkowo miałam problemy w równym przyklejeniu tasiemki. W połowie serdecznego jednak doszłam do wprawy i całkiem sprawnie Mi to szło. Całość pokryłam bezbarwnym lakierem, aby nieco przedłużyć trwałość mani. Niewiele jednam Mi to pomogło, bo na 2 dzień tasiemka zaczęła już odstawać na końcówkach. Nie było by to takie złe gdyby nie to, że mimowolnie zaczęłam ją skubać. Po chwili na paznokciu nie było ani paska tasiemki :)







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na mani! Nie wiem, czy umiałabym tak równo przykleić tasiemkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak żuczek :)
    fajne fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam, mnie by tak równo nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ta folijka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Wygląda trochę jak kula dyskotekowa! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie rewelacja szkoda jedynie ze takie nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie :) ale jednak wolę mniej tasiemki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt jest zabójczy ale mi by się nie chciało bawić z ta tasiemką i miałabym to samo co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda :) nie wykluczone że się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię za precyzję i cierpliwość! efekt jest super! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*