Ponieważ mam ewidentne braki z dzieciństwa, przedstawiam Wam kolejne kreskówkowe paznokcie. Tym razem pdło na SpongeBob'a. Nie mam za ...

SpongeBob Nails

By | 1/16/2014 26 comments
Ponieważ mam ewidentne braki z dzieciństwa, przedstawiam Wam kolejne kreskówkowe paznokcie. Tym razem pdło na SpongeBob'a. Nie mam za wiele czasu na zdobienie paznokcia, ale od czego są naklejki wodne :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* LeMax #Biały
* Naklejki z BornPrettyStore [chyba już niedostępne, bo nie mogę znaleźć :( ]








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Ale świetny :) już kiedyś widziałam podobne u kogoś ale na zagranicznej stronce a tu proszę Mroofcia ma też Boba :) piękny i naklejki tez lubię szczególnie wodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki zawsze wywołują efekt Wow na paznokciach :)

      Usuń
  2. Świetne!!! bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię Gąbki jako bajki :) ale naklejki fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bajki nie widziałam, jedynie urywki w necie. Jakoś mnie nie rzuciła na cycki, ale na paznokciach jest OK.

      Usuń
  4. ulubiona bajka Bratanka Męża :)

    mega optymistyczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, bo co na nie spojrzałam to uśmiech.

      Usuń
  5. o jacie jest super :D uwielbiam twoje zdobienia :D niby naklejki a super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak nie lubię mocnych, żłółtych odcieni, tak z Gąbkiem jestem zachwycona. Mega pozytywny mani:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam żółty na paznokciach to nie dla mnie, jakoś źle się czuje. Z gąbką jednak nie było tego problemu. Oby Kubuś działał tak samo :)

      Usuń
  7. Świetne, nic nie widać granic naklejki. Trzeba będzie się w końcu przełamać i zakupić jakieś fikuśne wzory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granic nie widać, a i po nałożeniu topa nie da rady ich wyczuć opuszkami :)

      Usuń
  8. Świetne, nie sposób się nie uśmiechać jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Spongeboba :-) prze-kozackie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne naklejki ale ja bym uzyła innego odcienia żółci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bob na tych rysunkach co ja widziałam miał dokładnie taki kolor jak moje paznokcie. Nie chciałam brać bardziej jaskrawego, bo źle bym się czuła w takich.

      Usuń
  11. Świetne! Jakie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejki wodne zawsze dobre na brak czasu :) Mi się mani bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Takie wesołe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie jasne gładkie dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są. jak tylko się popatrzy na takie pazurki, to buzia sama się uśmiecha. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naklejki są genialne przyznam. Szkoda, że już niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*